سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/معاون وزیر راه و شهرسازی:

صنعتی‌سازی ساختمان‌ها در مجموعه قوانین ملی قرار بگیرد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ باید تدابیری اتخاذ شود که صنعتی‌سازی ساختمان‌ها در مجموعه قوانین ملی قرار بگیرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد شکرچی‌زاده در همایش صنایع نوین ساختمان اظهار کرد:‌ آیین‌‌نامه طراحی‌ ساختمان‌ها در مرکز تحقیقات صنعت ساختمان تدوین شده است.

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر ویرایش چهارم این آیین‌نامه در مراحل آخر قرار گرفته و برای نظرخواهی ابلاغ شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اعمال اصلاحات و تجدیدنظرها در حوزه‌های مختلف این آیین نامه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌های مورد توجه در این آیین‌نامه مقوله زلزله است.

شکرچی‌زاده با اشاره به اینکه در دنیای امروز سهم فناوری در رشد اقتصادی بسیار مهم است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا سال 2020 سهم فناوری در رشد اقتصادی به بیش از 80 درصد برسد.

وی با بیان اینکه در نظر گرفتن تکنولوژی به عنوان یک راهبرد ضرورتی است که باید به آن عمل شود، تأکید کرد:‌ برای رسیدن به توسعه پایدار باید به سمت استفاده از تکنولوژی در صنعت ساختمان پیش رفت.

وی با بیان اینکه صنعت ساختمان گاهی در مقابل تکنولوژی مقاومت نشان می‌دهد، یادآور شد: باید با استفاده از راهکارهای کاربردی این مسیر را هموار کرده و به تولید صنعتی ساختمان دست پیدا کنیم.

شکرچی‌زاده با اشاره به اینکه صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی است، اظهار کرد: صنعتی‌سازی ساختمان‌ها صرفه‌جویی انرژی زیادی به همراه دارد.


برچسب ها: معاون ، وزیر ، راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.