سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان تصویربرداری "در بند اروند" در منطقه گوهرباران

بازیگران، عوامل و دست اندرکاران تولید سریال "در بند اروند" بعد از پایان تصویربرداری در منطقه نظامی گوهرباران امیر آباد این روزها بخش های مربوط به مناطق تاکام، کیاسر و کوهستان های اطراف آن را ضبط می کنند.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما سعید مرادی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی در بند اروند درباره آخرین وضعیت تصویربرداری این سریال گفت: بعد از پایان تصویربرداری پروژه در منطقه نظامی گوهر باران امیر آباد گروه تولید کار خود را در منطقه کیاسر روستای تاکام آغاز کرده اند.

وی در همین رابطه ادامه داد:  در مازندران حدود 10 روز و در سه لوکیشن اصلی تصویربرداری ادامه می یابد. 

این تهیه کننده با اشاره به اضافه شدن بازیگرانی جدید به مجموعه و کسانی که این روزها جلوی دوربین در بند اروند قرار می گیرند، افزود: نفیسه روشن، وحید شیخ زاده، عمار تفتی و حسن اسدی در لوکیشن های خارجی تاکام، کیاسر و کوهستان های اطراف آن جلوی دوربین قرار می گیرند. این بازیگران به ترتیب ایفاگر نقش های صدف، ابوذر، بهزاد و حاج فیضی هستند.

مرادی درباره داستان قسمت های در حال ضبط اثر نیز بیان داشت:  بخش هایی که در حال حاضر مشغول ضبط آن ها هستیم  مربوط به ستاد یادواره است و در زمان حال می گذرد.

وی درباره لوکیشن های آتی این سریال نیز گفت: بعد از پایان تصویربرداری بخش های مربوط به سه منطقه تاکام، کیاسر و کوهستان های اطراف آن به روستای هریکنده از توابع شهر بابل می رویم و در واقع خانه خاتون با بازی زهرا سعیدی لوکیشن اصلی است.

گفتنی است، سریال در بند اروند کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیماست که به نویسندگی وحید حسن زاده در 6 قسمت 45 دقیقه ای در حال تولید است.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Ali
۲۳:۴۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام بزرگواران

بنده خیلی خیلی دنبال آهنگ بیکلام این فیلم میگردم.خوهشا اگر کسی این اهنگ رو داره به این آدرس ایمیلش کنه :

Ali_4286@live.com