سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیمان اکبری: جنگندگی سایپا کار دست حریفانش می‌دهد

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: باتوجه به آن که دیدار سایپا و پیکان نبرد دو خانواده خودروساز است از حساسیت بالایی برخوردار است.

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور کلی به نظرم هر دو تیم در هفته دهم لیگ بسیار خوب و قدرتمند مقابل یکدیگر کارکردند.

شاگردان " فرهاد نفرزاده" به خوبی برای کسب امتیاز جنگیدند.

وی گفت:‌ یکی از شرایط مهم سایپا این است که بازیکنان آن تا ثانیه‌ها ولحظات آخر بازی بسیار قدرتمندانه کار می‌کنند و این امر به معنای آن است که نیروهای جوان نارنجی پوش برای تمام حریفان خود خطرناک هستند.

وی تصریح کرد: ما در این دیدار بسیار خوب بودیم اشتباهات فردی خود را بازیکنان به حداقل رساندند و موفق به کسب سه امتیاز کامل بازی شدند.

وی درخصوص وجود نوسان در امتیازگیری پیکان مقابل حریفانش اظهار داشت: در مورد این مسأله چند مشکل وجود دارد و مهمترین مسأله این بود که دو الی سه نفر از شاگردانم چهار روز پیش از شروع مسابقات لیگ مصدوم شدند و این امر لطمه بزرگی به تیم ما زد به وطور مثال ما هنوز نمی‌توانیم از مهدی بازارگرد به عنوان قطر پاسور مطمئن و صددرصد استفاده کنیم چون وی هنوز به وضعیت ایده‌آل و مطلوب خود دست نیافته‌ است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پیمان ، اکبری ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.