سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

توليد نسل جديد کنتور و فلومتر الکترومغناطيسي در شيراز

جمهوری اسلامی ایران به جمع 11 کشور دارای فناوری ساخت کنتورهای الکترومغناطیسی فلنجی در جهان پیوست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ تولید کنتور و فلومتر الکترومغناطیسی مگاب 3000 دارای فناوری پیچیده است و در جهان کشورهای آلمان ، ایالات متحده ، انگلیس ، ایتالیا ، سوئد ، دانمارک ، سوئیس ، هلند ، فرانسه، روسیه و ژاپن دانش فنی این دستگاه ها را در اختیار دارند.

مدیر عامل شرکت ایران مدار شیراز در حاشیه نمایشگاه صنعت برق و آب و فاضلاب فارس ار تولید موفقیت آمیز این دستگاه ها در این مجموعه صنعتی در شیراز خبر داد و گفت: تولید فلومتر الکترومغناطیسی از فناوری های پیچیده تکنولوژی برخوردار است که تنها در انحصار تعداد معدودی از کشورهای جهان قرار دارد اما با تلاش های متخصصان داخلی در این شرکت و پس از 5 سال تحقیقات علمی و کاربردی این دستگاه طراحی و ساخته شد.

عباسعلی مشکسار با اشاره به اینکه خط تولید صنعتی و تکنولوژی تولید کنتورهای الکترو مغناطیسی فلنجی در این کارخانه راه اندازی شده است گفت: فقط کشور خاورمیانه هستیم که توانایی تولید این محصولات را داریم.

وی افزود: با توجه به نیاز کشور پس از اینکه تحقیقات ، طراحی و ساخت فلومتر الکترومغناطیسی در شرکت آغاز شد دانش فنی عملی آن نیز بومی سازی شد و پس از ساخت نمونه های تحقیقاتی و نمونه های نیمه صنعتی و انجام تست های فنی مراحل تولید صنعتی آغاز شد.

مشکسار گفت: این دستگاه دارای قسمت های مختلف الکترونیک و الکترومکانیک مانند پوشش داخلی ، پوشش خارجی ، قسمت سنسورها و سیم پیچ ها ، مغناطیس های القاء کننده ، منبع تغذیه ، نرم افزارهای گوناگون است.

وی افزود: با تولید فلومتر و کنتور الکترومغناطیسی فلنجی مگاب 3000 در داخل کشور نیازهای شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در اندازه گیری دقیق مصرف ، همچنین میزان آب های به حساب نیامده و خروجی چاه ها تامین می شود.

مدیر عامل شرکت ایران مدار شیراز افزود: این دستگاه کاربرد وسیعی در اندازه گیری دقیق میزان خروجی سدها ، ایستگاه های پمپاژ ، تصفیه خانه ها و همچنین خروجی چاه ها دارد.

وی گفت: با تولید این دستگاه در شیراز علاوه بر خودکفائی کشور از ورود بسیاری انواع کنتور و فلومترهای الکترومغناطیسی زمینه صادرات نیز فراهم شده است./س

انتهای پیام/

برچسب ها: تولید ، نسل ، جدید ، فلومتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رسول
۰۳:۰۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفاً سایت این شرکت را درج نمایید تا بتوان اطلاعات بیشتری را کسب نمود