سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"رضا شیوا " در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

حکم ریاست "شورای رقابت" در انتظار امضای "رئیس‌جمهور" / "پژویان" در شورای رقابت می ماند

روز گذشته رضا شیوا با حکم رئیس‌جمهور به عنوان عضو جدید شورای رقابت تعیین شد که پس از انتخابات داخلی این شورا دکتر شیوا به عنوان رئیس جدید شورای رقابت انتخاب شد.

رضا شیوا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: این حکم اولیه روز گذشته از سوی رئیس‌جمهور برای من به عنوان عضو جدید شورای رقابت تعیین شد که پس از این موضوع با برگزاری رای‌گیری با حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید شورای رقابت انتخاب شدم.  
 
وی تصریح کرد: تایید رای اعضای شورای رقابت نیازمند تایید و حکم نهایی رئیس جمهور است که این حکم دوم اوایل هفته آینده یعنی روز شنبه یا یکشنبه از سوی رئیس‌جمهور اعلام خواهد شد.  
 
شیوا در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه خود در مورد بحث خودروسازان به عنوان رئیس جدید شورای رقابت گفت: در رابطه با خودروسازان به دلیل آنکه فعلا اطلاعات لازم را در دست ندارم در شرایط کنونی صحبتی نمی‌کنم.  
 
وی در ادامه گفتگو در خصوص اینکه آیا از رئیس سابق شورای رقابت در دوره جدید فعالیت شورای رقابت استفاده  خواهند کرد یا خیر؟ عنوان کرد: آقای پژویان از دوستان خوب بنده و از اساتید خوب دانشگا‌ه هستند که به طور حتم یکی از برنامه‌های بنده استفاده از نقطه‌نظرات دوستان و اساتید بزرگوار دانشگاه است.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: شیوا ، شورا ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.