سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجلاس بخش غرب آسیای مجمع شهرداران جهان به ریاست شهردار تهران آغاز به کار كرد؛

کارشکنی رژیم صهیونیستی مانع از حضور شهرداران فلسطینی شد

نشست بخش غرب آسیا و خاورمیانه UCLG-MEWA(سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی) دقایقی قبل به ریاست دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران در قونیه ترکیه آغاز به کار کرد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در نشست قونیه ده ها مقام شهری از منطقه غرب آسیا و خاورمیانه گردهم آمده اند تا طی دو روز مهمترین مسائل شهری را به بحث و تبادل نظر بگذارند.

شهردار تهران به عنوان رییس بخش غرب آسیا و خاورمیانه و همچنین نایب رییس مجمع شهرداران جهان تا دقایقی دیگر در این اجلاس سخنرانی خواهد کرد .

هم اکنون محمت دومان دبیرکل بخش غرب آسیا و خاورمیانه مجمع شهرداران جهان در حال خوشامدگویی به میهمانان و آغاز رسمی مراسم است .

UCLG-MEWA که مقر آن در استانبول است سازمانی است که هدف آن خدمات رسانی به جمعیت جوامع روستایی و شهری و نیز شهرهای بزرگ و کوچک، کلان شهرها و مناطق مختلف موجود در بخش غرب آسیا و منطقه خاورمیانه است و طبق اساسنامه سازمان جهانی شهرهای متحد و دولت های محلی فعالیت می کند .
 
* محاصره رژیم صهیونیستی مانع حضور مقامات شهری فلسطین در اجلاس قونیه شد
 
 
در حالی که اجلاس بخش غرب آسیا و خاورمیانه مجمع شهردارن جهان (سازمان شهرها و حکومت های محلی) به میزبانی قونیه ترکیه و با حضور صدها مقام شهری و منطقه ای و به ریاست شهردار تهران آغاز به کار کرده است بر اساس اعلام رسمی میزبانان اجلاس ، مقامات شهری فلسطینی که برای حضور در نشست قونیه اعلام آمادگی کرده بودند ، نتوانستند در این اجلاس شرکت کنند .

بر اساس اعلام منابع خبری عدم حضور مقامات شهری فلسطین در اجلاس قونیه به دلیل مشکلات به وجود آمده و محاصره رژیم صهیونیستی و جلوگیری از خروج آن ها بوده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: اجلاس ، آسیا ، شهردار ، آنکارا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.