سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکل ریزگرد‌ها با استفاده از صنعت سبز

معاون علمی و‌ فناروی ریاست جمهوری گفت: مشکل ریزگرد‌ها، تصفیه پسماند‌ها را می‌توان با استفاده از تکنولوژی روز برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ستاری در مراسم امضای تفاهم نامه آموزشی بین محیط زیست و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: چیزی که در محیط زیست برای خیلی از شرکت‌ها جذاب است بازار این حوزه است.
 
وی با اشاره به کمک محیط زیست به شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه افزود:مراحل اداری سازی تکنولوژی‌هایی که تا به حال از آن‌ها استفاده نشده با کمک سازمان محیط زیست در خصوص ارائه مجوز و ایجاد بازار می تواند کمک بزرگی به شرکت‌های دانش بنیان کند چرا که آنان بیشتر از هر چیز محتاج بازار هستند.
 
وی با اشاره به هدف اصلی امضای این تفاهم نامه گفت: الویت‌ ما حل معضل ریزگرد‌ها، تصفیه پسماند‌ها که در این زمینه تکنولوژی‌های خوبی داریم که می‌توانند وارد بازار شوند.
 
ستاری ادامه داد: سازمان محیط زیست در پیشبرد این تفاهم‌نامه نقش اصلی را دارد و ما یک کاتالیز‌ور هستیم برای حل مشکلات و تمرکز روی اشتغال و نظارت بر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان.
 
معاون علمی و فناوری سازمان ریاست جمهوری در پایان خاطر نشان کرد:ما  آماده همکاری با محیط زیست هستیم و هر کمکی قابل انجام باشد انجام می دهیم چرا که رسالت ما رساندن این تکنولوژی‌ها به بازار مصرف است و امیدواریم بتوانیم در غالب این تفاهم‌نامه بخشی از مشکلات این حوزه را مرتفع کنیم.
 
بنابر این گزارش، پیش از ظهر پنج شنبه 28 آذر ماه تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد که این تفاهم نامه در هفت ماده و دو نسخه که هر یک حکم واحد را دارند به مدت پنج سال معتبر بوده و تمدید و ادامه فعالیت با توافق دو طرف به صورت نامحدود بلامانع خواهد بود.
انتهای پیام/  

برچسب ها: علمی ، فناوری ، مشکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.