سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناجاتی: از اینکه پاس به تهران برگردد خوشحال می‌شویم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: علت انتقال تیم فوتبال پاس تهران را باید از مسئولین بپرسیم که هیچ‌وقت جواب قانع کننده‌ای نداده‌اند.

مهدی مناجاتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تیم فوتبال پاس و علت انتقالش از تهران به شهر همدان گفت: علت این انتقال نا به جای را تاکنون نفهمیده‌ایم و مسئولین نیز پاسخ درستی به ما نداده‌اند.

نمی‌دانم دست‌های پشت پرده با چه انگیزه‌ای و چه علتی این تیم را از پایتخت به شهرستان منتقل کرد.

مناجاتی تصریح کرد: تیم فوتبال پاس بزرگترین تیم فوتبال ایران بود که سابقه‌ی فعالیتش به قبل از انقلاب بر می‌گردد.

بیشتر سرمربی‌ها و مربی‌هایی که اکنون در حال فعالیت هستند روزی از بازیکنان تیم پاس بوده‌اند.
در تاریخ فوتبال ایران بیشتر قهرمانی‌ها به نام این تیم ثبت شده است و جای تعجب دارد که این چنین تیم قدرتمندی را از خانه‌ی خود به شهرستان منتقل کردند.

وی در ادامه افزود: تیم فوتبال پاس تنها تیمی بود که در گذشته استادیوم داشت و سایر تیم‌ها مانند استقلال و پرسپولیس بازی‌هایشان را در آن برگزار کردند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پاس گفت: نمی‌دانم چه فعل و انفعالاتی رخ داد که این تیم قدرتمند را از صحنه‌ی رقابت‌ها کنار زدند و باعث شدند از اوج به پایین بیاید.

مناجاتی خاطرنشان کرد: هر چه از تیم پاس و نیروهای مستعد این تیم بگویم باز هم کم است.
چرا که اکثر اعضای این تیم از قشر تحصیل کرده این جامعه بوده‌اند و هستند. افرادی که از نظر فکری و علمی قابل ستایش‌اند و واقعا‌ً حیف است که از فوتبال پایتخت به دور باشند.

وی در ادامه تأکید کرد: اینکه مردم خوب همدان تیم و باشگاه داشته باشند خیلی خوب است اما ای کاش تیمی از بومیان آن شهر تشکیل می‌دادند و یا تیم فوتبال الوند همدان را که هواداران زیادی هم دارد مورد حمایت خود قرار می‌دادند.

وی در پایان گفت: امیدواریم تیم پاس به تهران برگردد و همان افراد قدیمی که روزی در پاس مشغول به فعالیت بودند دوباره دور هم جمع شده و این تیم را اداره کنند.

تیم پاس می‌تواند رقیب بزرگی برای تیم‌های مطرح پایتخت باشد و شاید حضورش بتواند تغییر در فوتبال تهران ایجاد کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مناجاتی ، پاس ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
پاسی اصل تهرون
۲۳:۳۸ ۰۲ دی ۱۳۹۲
درود بر مهدی مناجاتی
یادم میاد چه اشتباهی کردم که بجای دنباله روی از جماعت،طرفدار پاس شدم و روزهای بازی بااستقلال وپرسپولیس بالاوپایین میپریدم.
چه میدونستم آقایانی که به اصطلاح مسوولین تیم بودن بجای تلاش برای کشوندن مردم به ورزشگاه توی فرهنگ لغت دنبال کلمه هبه میگردن!؟
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
عشق است پاس فقط همدان