به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته ؛ در این نمایشگاه بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 8 کشور جهان ، حضور و مشارکت دارند.
در دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته ایران ، کشورهای چین، ژاپن، هند، اسپانیا، آلمان ، کانادا ، آفریقای جنوبی و ترکیه حضور دارند و نوین ترین و جدیدترین تجهیزات ، تولیدات و خدمات خودشان را ارائه و عرضه کرده اند .
معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی ، حمایت از صنعت تبلیغات ، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاههای اقتصادی،آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی ، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازار یابی و تبلیغات،آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا ،انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی ؛ مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.
بی شک دردنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی درعرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و بنگاههای اقتصادئی می توانند در گود رقابت باقی بمانند که بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی را برای خود داشته باشند و بیتردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی است ، لذا برگزاری چنین نمایشگاههای می تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.
در این نمایشگاه انواع؛تبلیغات محیطی،محاطی،دیجیتالی و رایانه ای،تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی ، آژانس ها ، مـشاورین و مجریان تبلیغاتی ، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری ، نوشتاری و گفتاری) ، فن آوری اطلاعات ، علائم تبلیغاتی ، تبلیغ مشهورترین محصولات ، خدمات و نشانه های تجاری و فرهنگی ، تبلیغات کالاهای صادراتی ، برندهای تجاری و تبلیغاتی ، روابط عمومی ها ، سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی ، فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار ، تکنیک های بازاریابی و پیشبـرد فروش ، ارتقا فـروش ، سمپلـینگ ، چـاپ و خدمات دیجیتالی ، ماشین های چاپ الکترونیکی ، تجهیزات و مواد اولیه ، طراحی بسته بندی ، طراحی و ایده پردازی ، تکنولوژی نور پردازی و چراغ های تبلیغاتی ، صـنایع و تجهیزات نمایشگاهی و تبلیغاتی ، معماری داخلی فروشگاه ها ، هدایای تبلیغاتی ، هدایای تجاری ، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات ، ماشین آلات لیزری ، تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری ، سینمایی و عکاسی و ماشین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه ارائه شده است.
برگزاری همایش مبانی تحقیقات بازاریابی، برگزاری سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش از جمله برنامه های جانبی دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است .
دهمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از امروز تا یکم دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است .
انتهای پیام/