سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اگر لیگ قهرمانان آسیا برای آقایان ارزش ندارد به ما اعلام کنند

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: سرمربی ما می گوید وقتی لژیونرها از اواخر اردیبهشت به تیم ملی می آیند چرا ما باید به تیم ملی بازیکن بدهیم ؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان،‌ محمد ترابیان ، در خصوص صحبت‌های زلاتکو کرانچار که پاسخ کی‌روش را مبنی بر اینکه بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند، داده بود، گفت: ما مربی گرفته‌ایم که از او حمایت کنیم. فکر می‌کنم سازمان لیگ بایداین مشکل 4 تیم ایرانی جاضر در لیگ قهرمانان آسیارا حل کند. همان قدر که ما می‌خواهیم تیم ملی در جام جهانی قوی باشد و زنگ تفریح تیم‌ها نشود همان قدر هم باید بخواهیم تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های عربی کم نیاورد چرا که در بازی‌های آسیایی تیم‌های باشگاهی هم حکم تیم‌ ملی را دارد. به نظرم سازمان لیگ می‌تواند برای این دو هفته که از 20 فروردین شروع می‌شود برنامه‌ریزی صحیحی انجام دهد چرا که بازیکنان ملی‌پوش با حضور در باشگاه‌هایشان تمرین می‌کنند و از شرایط بدنی دور نمی‌شوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درباره صحبت‌های چند روز پیش علی کفاشیان که گفته بود باشگاه‌ها باید با تیم ملی تعامل کنند چرا که جام جهانی هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود اما لیگ قهرمانان آسیا هر سال، افزود: اگر تفکر آقایان این است که من مشکلی با این موضوع ندارم. اگر این پیشنهاد را دارند امسال اعلام کنند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنیم و هزینه‌های اضافی هم بر روی دست باشگاه نگذاریم. اگر فکر می‌کنیم که جام جهانی چون هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود پس لیگ قهرمانان آسیا که هر سال است ارزشی ندارد، به AFC اعلام کند تا باشگاه‌ها را به دلیل شرکت نکردن در لیگ قهرماهان آسیا جریمه نکنند.

وی ادامه داد:‌ البته اینکه گفته می‌شود با شکایت می‌شود به نتیجه رسید ، ما قبول نداریم و هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم و این کار را انجام نمی دهیم چرا که این موضوع با تعامل قابل حل است.

ترابیان درباره اینکه لژیونرهای تیم ملی از اواخر اردیبهشت به تیم ملی اضافه می‌شوند پس چرا باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید از اواخر فروردین بازیکنانش را در اختیار تیم ملی بگذارند هم، گفت: کرانچار هم این را می‌گوید. سرمربی ما می‌گوید وقتی لژیونرها از اواخر اردیبهشت به تیم ملی می‌آیند چرا ما باید به تیم ملی بازیکن بدهیم؟ کرانچار صحبتش این است که اگر تیم‌های اروپایی بازیکنانش را در اختیار تیم ملی گذاشتند ما هم این کار را خواهیم کرد. تیمی که ناقص به اردو می‌رود تمریناتش ارزشی ندارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر کفاشیان از قدرت مدیریتش استفاده کند و دستوری ابلاغ شود که تیم‌های ایرانی بدون ملی‌پوشانشان راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند، موضع باشگاه سپاهان چیست، افزود: هنوز که زمان این تصمیم نیامده و ما بخواهیم درباره‌اش از حالا موضع بگیریم. بعید می‌دانم کفاشیان برای این دو هفته بخواهد چنین حکمی صادر کند/س.

برچسب ها: اصفهان ، لیگ ، قهرمانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.