سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تکرار خط حمله رويايي سپاهان نزديک است

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: آنچه من از فن دیک دیده ام اینست که می توانیم از او بهره بسیاری ببیریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، زلاتکو کرانچار ، درباره شرايط تيمش قبل از بازي با تراکتورسازي اظهار داشت: وضعيت خوب است، شرايط مطلوبي داريم و مصمم به تبريز مي رويم تا پيروز شويم و امتياز بگيريم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا 7 بازي بدون برد، نگرانش نمي کند، عنوان کرد: قطعا اين مساله نگران کننده است اما بسيار اميدوارم نوار تساوي هايمان در تبريز قطع شود. مهاجمان ما اعتماد به نفس لازم براي گلزني ندارند و دليل اين مساله هم فشاري است که بابت گل نزدن در بازي هاي قبلي روي آنها است. همين مساله باعث شده تيم ترمز بزند.
سرمربي فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به اين پرسش که آيا فکر نمي کند مهاجمان سپاهان به دليل نبود يک هافبک طراح به خوبي تغذيه نمي شوند، گفت: نه اينطور نيست چون ما موقعيت هاي خوبي بدست مي آوريم و بازي هاي خوبي انجام مي دهيم اما در گلزني ناکام هستيم. البته ما در ديدارهاي اخير چند بازيکن خوب را به فوتبال ايران معرفي کرديم، هرچند که آگاه هستيم نياز به نتيجه داريم.
کرانچار درباره جذب بازيکن هلندي و بازگشت مصدومان تاکيد کرد: آنچه من از فن ديک ديدم اين است که مي توانيم بسيار از او بهره برداري کنيم. با بازگشت سوکاي و محرم نويد کيا مي توانيم اميدوار باشيم خط حمله رويايي سپاهان هم برگردد.
وي درباره ديدار با تراکتورسازي در تبريز اضافه کرد: بازي کردن در تبريز و مقابل هواداران تراکتورسازي کار بسيار سختي است. آنجا هوا بسيار سرد است و زمين يخ زده. با اين حال ما براي برد به ميدان مي رويم و بايد به هدفمان برسيم/س.

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، مبارکه ، سپاهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.