سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتقمی: از حضور هدایتی در تیم پرسپولیس بی‌اطلاعم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: از حضور " حسین هدایتی" به باشگاه پرسپولیس بی‌خبر وبه هیچ وجه در جریان این مسئله نبوده‌ام.

منتقمی سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص شرایط پرسپولیس در بازی پیش‌رو مقابل سایپا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و پرسپولیس با توجه به پیروزی پرگل مقابل مس کرمان از روحیه خوبی برخورداراست و قطعاً در بازی به دنبال تثبیت صدر نشینی خواهیم بود.

وی در خصوص محروم مصدوم تیم پرسپولیس در بازی با سایپا افزود: خدا را شکر نه محروم داریم و نه مصدوم واز همه بازیکنان به جهت کسب نتیجه استفاده می‌کنیم.

منتقمی در خصوص تغییر در هیئت مدیره‌ی پرسپولیس عنوان کرد: این که چه کسانی عزل ویا چه کسانی نصب شوند اطلاعاتی ندارم و چون از مسله‌ی مطلع نیستم اظهار نظر در این خصوص کار درستی نیست. مسئله هیئت مدیره ویا تغییر آن به وظایف من ارتباطی پیدا نمی‌کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال " رویانیان برکنار می‌شود یا نه "؟! گفت: به صلاح نیست در مورد مدیرعامل باشگاه اظهار نظر کنم باور کنید من نمی‌دانم در واقع چه کسی می‌خواهد رویانیان را از کار برکنار کند وقتی به اطلاعم آیا اظهارنظر معقولانه به نظر می‌رسد.

وی با توجه به حضور " حسین هدایتی" در تیم پرسپولیس تصریح کرد: از حضور هدایتی در باشگاه اطاعی ندارم در حیطه وظایف و اختیارات شخصی من نیست اگر وی بخواهد در تیم باشد قطعاً اعلام خواهد شد و همه از این جریان مطلع خواهند شد.

منتقمی: در پاسخ به این سوال که " وزیر از باشگاه پرسپولیس حمایت نمی‌کند" گفت: اظهار نظر در خصوص حمایت یا عدم حمایت به اختیارات من ربط ندارد ولی امیدوار با حمایت از پرسپولیس موجبات تقویت تیم شده و شادی و نشاط در بین هوادارن به ارمغان آوریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قطعاً با رایزنی و نشست مدیران با مسئولان وزارت ورزش ضمن رسیدن به جمع بندی و حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس به لحاظ مالی در سراشیبی موفقیت قرار می‌گیرد.

منتقمی در پایان تصریح کرد: اهداف مدیران باشگاه در راستای تقویت پرسپولیس خواهد بود وقطعاً مسئولان وزارتخانه این تیم پر هواردار  کشورمان را در مسیر موفقیت تنها نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: منتقمی ، پرسپولیس ، هدایتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.