سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احصاء‌ 110 مشكل بانوان منطقه 21

مشاور شهردار منطقه 21 در اموربانوان از بازديد ميداني مدیران ارشد این منطقه از محلات 17 گانه و احصاء 110 مشكل برجسته در حوزه هاي اجتماعي ، فرهنگي و ورزشي بانوان خبرداد.

زهرا خوش برش مشاور شهردار منطقه 21 در اموربانوان درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران بيان داشت : پس از بررسی های بعمل آمده توسط کارشناسان این حوزه مشخص شد بانوان منطقه در برخی حوزه ها از جمله خدمات شهری ، زیست محیطی ، فرهنگی و اجتماعی ، ورزشی و حمل و نقل با مسائل و مشکلات بسیاری روبرو هستند که حل آنها باید در دستور کار مدیران شهرداری قرارگيرد .

وي ادامه داد :  رویکرد اداره امور بانوان بررسی مسائل و مشکلات بانوان بوده است و  با توجه به اهمیت موضوع و نگاه ویژه شهردار منطقه 21 به حوزه بانوان و مشکلات آنها بازدید های میدانی را در دستور کار خود قرار دادیم . در این بازدید ها که  مدیران ارشد  و  قائم مقام محترم شهردار حضورداشتند از مجموع 13 محله که مورد بازدید میدانی قرار گرفت مجموعا 110مورد مشکل احصاء شد  .

وي با اشاره به حل مشکلات شناسایی شده در غالب 3 برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده تاكيد كرد  : عمده ترین مشکلاتی که بانوان این منطقه با آن مواجه بودند  توسعه و ساماندهی شبکه حمل و نقل عمومی ،جمع آوری اتوبوس های فرسوده و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و امنیت عمومی بوده است .

 اين مقام مسئول تصريح كرد : از 110 مورد مشکلات یاد شده تا کنون 58 مورد انجام شده ، 32 مورد انجام نشده ، 10 مورد اقدامی ندارد  و 0 1 مورد در دست اقدام است  .
انتهای پیام/
برچسب ها: بانوان ، شهردار ، منطقه ، مدیران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.