سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حقوق تضییع شده خراسان رضوی در بودجه 93 را پیگیری میکنیم/ به دنبال غوغاسالاری نیستیم

حقوق تضییع استان را در لایحه بودجه 93 به طور جدی و منسجم پیگیری می کنیم.



نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب گفت: ما به شدت به دنبال حقوق استان هستیم تا حقی از ما ضایع نشود که متاسفانه تا الان این اتفاق افتاده است.

محمد اسماعیل نیا با اشاره به وضعیت کلی خراسان رضوی در لایحه بودجه 93 گفت: بودجه استان نسبت به شرایط کنونی و با در نظر گرفتن برخی عوامل، نسبت به گذشته منطقی تر است اما به این معنی نیست که بگوییم در شرایط ایده آل قرار دارد و ما راضی هستیم.

وی افزود: برخی از استان ها به لحاظ بودجه عمرانی و جاری افت شدیدی در لایحه بودجه 93 داشته اند و معترض هستند. ما هم نسبت به حقوق ضایع شده خراسان رضوی اعتراض داریم اما نماینده مجلس باید برخوردهای منطقی داشته باشد. ما به دنبال غوغاسالاری و جوسازی و برخوردهای احساسی نیستیم.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان راه های پیگیری حقوق استان گفت: باید لایحه بودجه با دقت بررسی شود و با ارائه پیشنهادهای منطقی و کارشناسانه مشکلات فعلی را در بودجه 93 حل کنیم. ما به دنبال آن هستیم که سهم 8 درصدی استان از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای را بگیریم.

یادآوری می شود استان خراسان رضوی از لحاظ میزان بودجه جاری با اعتباری بالغ بر دو هزار و 868 میلیارد و 949 میلیون ریال، پس از دو استان تهران و فارس در رده سوم قرار دارد.

همچنین پنج استان تهران، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس دارای بیشترین سهم از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای هستند و خراسان رضوی با 3/5 درصد از کل اعتبار، در رده ششم قرار گرفته است. /س


برچسب ها: حقوق ، تضییع ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.