سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منابع غربي فاش کردند:

کشورهاي عرب خليج فارس از سراسر جهان مزدور استخدام کرده و به سوريه مي‌فرستند

منابع غربي فاش کردند کشورهاي عرب خليج فارس از سراسر جهان مزدور استخدام مي‌کنند و به سوريه مي‌فرستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الاخباريه سوريه، گروههاي مختلف تروريستي دست به دست هم داده اند تا مردم سوريه را قتل عام کنند. از جمله اين گروهها سازمان القاعده، جبهه النصره، دولت اسلامي شام و عراق و همه مزدوراني هستند که هر چند نامهاي مختلف دارند، اما هدف آنها يکي است. 

اين گروهها هر روز سازمانها، ادارات و صنايع زيربنايي سوريه را ويران مي کنند. دولتهاي آل سعود، قطر و برخي کشورهاي منطقه و نيز برخي کشورهاي غربي، سلاح و پول در اختيار اين گروهها قرار مي دهند. اخيرا مرکز بين المللي پژوهشهاي افراط گرايي در لندن پايتخت انگليس، در گزارشي تاکيد کرده است که بين سه تا يازده هزار خارجي، از هفتاد کشور جهان، براي جنگ راهي سوريه شده اند و در کنار ساير گروههاي تروريستي، با ارتش سوريه مي جنگند. اين مرکز که در دانشگاه کينگز کالج لندن قرار دارد، در گزارش خود تصريح کرده است که اين افراط گرايان تروريست و مزدور، از کشورهاي مختلف جهان، از سال 2011 در سوريه به سر مي برند. اين گزارش از توطئه اي خطرناک و بزرگ برضد دولت و مردم سوريه پرده بر مي دارد.

در همين حال بنابر برخي گزارشها، گروههاي تروريستي، در کشورهاي عرب خليج فارس و برخي کشورهاي غربي، همچنان در حال سربازگيري مزدوران و اعزام آنها به سوريه هستند. اين گروهها در خدمت آن دسته از کشورهاي غربي هستند که ساليان سال تلاش مي‌کردند دولت سوريه را مطيع خود سازند تا ثروت مردم سوريه را به يغما ببرند. در همين حال صدها چچني و آلبانيايي نيز در ماههاي گذشته وارد سوريه شده‌اند.

همزمان نشريه انگليسي اينديپندنت با انتشار مقاله اي فاش ساخت که 22 آلماني از طريق ترکيه وارد سوريه شده اند تا به گروههاي تروريستي بپيوندند.

روزنامه انگليسي گاردين نيز فاش ساخت دولت رجب طيب اردوغان، تروريسم را در سوريه تقويت مي کند و چشمان خود را بر فعاليت گروههاي تروريستي در اين کشور براي همکاري با القاعده به منظور سربازگيري از ميان جوانان ترک براي جنگ در سوريه، بسته است. مرکز بين المللي پژوهشهاي افراط گرايي در لندن تاکيد کرده است هيجده درصد جنگجويان خارجي در سوريه، از اروپاي غربي راهي سوريه شده اند و بيشتر آنان از فرانسه و انگليس هستند.

اين مرکز افزوده است، حدود 70 درصد خارجيها، از کشورهاي خاورميانه هستند و بيشتر آنان وابسته به جبهه النصره و دولت اسلامي شام و عراق هستند که هر دو زيرمجموعه  سازمان تروريستي القاعده محسوب مي شوند. در همين حال پايگاه ايننترنتي گلوبال ريسرچ فاش ساخت هدف اصلي تشکيل گروه موسوم به دوستان سوريه در کنفرانسي که سال 2012 در تونس  برگزار شد، آغاز جنگي سري برضد سوريه بود. پايگاه ايننترنتي گلوبال ريسرچ افزوده است هدف اين کنفرانس، جمع کردن مزدور با کمک مالي عربستان و قطر و همکاري ترکيه و اردن، براي اعزام به سوريه بود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
مرگ براسراییل و عربستان سعودی و قطر وامارات ما فقط منتظر یک اشتباه از این کشورها هستیم تا این کشورها رو با خاک یکسان کنیم