سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرمت و بازسازي بازارچه عودلاجان در تهران قديم

معاون فني و عمران شهرداري منطقه 12،‌ از مرمت و بازسازي بازارچه عودلاجان در اين منطقه خبرداد.

 پيمان محسني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اجراي طرح مرمت و بازسازي بازارچه عودلاجان واقع در محدوده‌ي منطقه 12 در دستور كار معاونت فني و عمران شهرداري اين منطقه قراردارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود:  اين طرح از تيرماه سال 92 آغاز و تا پايان سال‌ جاري آماده بهره‌برداري خواهد شد. 

محسني با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح معاونت فني و عمران شهرداري منطقه 12،  ميراث فرهنگي،  هيئت امنا و كسبه بازارچه عودلاجان با برعهده گرفتن 33 درصد از هزينه اين طرح مشاركت و همكاري دارند. 

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: مرمت و بازسازي سقف و گنبد بازار عودلاجان با همكاري ميراث فرهنگي، كف‌سازي و زيرسازي معابر واقع در بازارچه عودلاجان با همكاري شهرداري منطقه 12،‌ تأمين و مشاركت مسائل حقوقي با همكاري هيئت امنا و كسبه بازارچه عودلاجان از اقدامات اجرايي اين طرح است. 

محسني ادامه داد: هيئت امنا بازارچه عودلاجان به عنوان بهره‌برداران اصلي با يكسان‌سازي ديدگاه‌هاي كسبه عامل و تسهيل‌گر ارتباط ميان كسبه و دستگاه اجرايي‌اند. 

وي بااشاره به اقدامات ديگر اين طرح گفت: مرمت و بازسازي 300 متر از بازارچه عودلاجان از خيابان 15 خرداد تا بالاتر از كوچه حاجي‌ها و گنبد‌هاي اين بازارچه،‌ مرمت و بهسازي عرض محدوده عبور كانال آبهاي تحت‌العرضي، تأمين تأسيسات گاز و برق بازارچه عودلاجان، بتون‌ريزي اوليه در دو مرحله به منظور ايجاد سطح مناسب جهت كف‌سازي، كف‌سازي 10 هزار و 700 مترمربع از بازارچه عودلاجان مطابق برنامه زمان‌بندي از اقدامات ديگر اين طرح است. 


محسني در پايان بااشاره به اجراي اين طرح گفت: پس از هماهنگي باهيئت امنا و كسبه بازارچه عودلاجان،‌ فعاليتهاي ميراث فرهنگي و اتمام عمليات مرمت و بازسازي بدنه و سقف بازارچه عودلاجان با تكميل كف‌سازي اين بازارچه،‌ پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سالجاري اين طرح آماده بهره‌برداري شود.
انتهاي پيام /
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.