سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروري بر مسابقات هفته نوزدهم ليگ برتر

تقابل جنوب با شمال/سرخپوشان به دنبال تداوم صدرنشيني

بازي‌هاي هفته نوزدهم ليگ سيزدهم فوتبال امروز با انجام چهار ديدار آغاز مي‌شود و مابقي بازي‌هاي اين هفته هم روز جمعه پيگيري مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، بر اساس برنامه‌ريزي سازمان ليگ برتر، مسابقات هفته نوزدهم روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي‌شود که در يكي از حساس‌ترين بازي‌ها، در روزه پنجشنبه پرسپوليس به مصاف سايپاي البرز مي‌رود.
 
**فجرسپاسي شيراز – گسترش فولاد
نوار ناكامي‌هاي فجر به پايان مي‌رسد!
 
 

تيم فوتبال فجر شهيدسپاسي ساعت 15 در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف تيم فوتبال گسترش‌فولاد مي‌رود.

فجري‌ها سه باخت متوالي در ليگ برتر داشتند، آنها براي خروج از بحران و فرار از انتهاي جدول بايد سه امتياز خانگي را مقابل گسترش فولاد به دست آورند.

در آن سوي ميدان، تيم گسترش فولاد براي اينكه جايگاه‌شان را در رتبه يازدهمي تثبيت كنند، بايد از شيراز با دست‌پر برگردند.

حميد جوكار بازيكن فجر شهيد سپاسي به دليل محروميت نمي‌تواند تيمش را در اين بازي همراهي كند. فردين عابديني، بازيكن گسترش‌فولاد هم به دليل محروميت غايب اين بازي است.

اميرحسين فتاحي، به همراه علي ميرزابيگي، حميد سبحاني، محمدرضا فغاني، قضاوت اين بازي را برعهده دارند، محمود رفيعي هم ناظر اين بازي است.
 
**ذوب‌آهن – مس كرمان
تقوي به تيم سابقش رسيد
 
 

تيم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان ساعت 15 در ورزشگاه فولادشهر ميزبان تيم فوتبال مس كرمان است.

هر 2 تيم فوتبال ذوب‌آهن و مس كرمان سرمربي‌يشان را تغيير دادند. محمود ياوري جايش را به پرويز مظلومي در تيم مس كرمان داد. ذوبي‌ها هم چند روز پيش به دليل بيماري لوكا اين مربي را كنار گذاشتند و تقوي را جايگزينش كردند، تقوي هم با شاگردان اول فصلش در مس كرمان روبرو خواهد شد و انگيزه زيادي دارد كه شاگردانش، تيم سابقش مس كرمان را شكست دهند.

هر 2 تيم فوتبال ذوب‌آهن و مس كرمان بدترين خط دفاع ليگ را دارند، مس تا کنون 25 گل و ذوب هم 27 گل خورده است.

پرويز مظلومي سرمربي مس كرمان محروم اين بازي است و نمي‌تواند روي نيمكت مس بنشيند. آرمان آواكيان كمك مربي ذوب‌آهن و قاسم حدادي‌فر بازيكن ذوب به دليل محروميت نمي‌توانند تيمشان را در اين بازي همراهي كنند.

موعود بنيادي‌فر به همراه بابك داوري، حسين ظفيري و قاسم واحدي قضاوت اين بازي را برعهده دارند، مسعود عنايت هم ناظر اين بازي است.
 
**استقلال خوزستان – ملوان انزلي
تقابل جنوب با شمال
 
 

شاگردان ويسي، پنجشنبه ساعت 15 در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف تيم فوتبال ملوان انزلي مي‌روند.

تيم استقلال خوزستان هفته گذشته مقابل سايپا يك امتياز كسب كرده بود، اين هفته براي ارتقاي جايگاهش بايد از سد ملوان انزلي بگذرد. در آن سوي ميدان، ملواني‌ها با مالك جديدشان به مصاف استقلال خوزستان مي‌روند. انزلي‌ها هفته گذشته يك شكست خانگي را تجربه كردند و با 24 امتياز در رده هشتم قرار دارند. اين تيم براي حفظ جايگاهشان بايد با امتياز از اهواز بازگردند.

بابك وسيله‌بر به همراه عليرضا كناري، فرزاد بهرامي، محمد كماني، قضاوت اين بازي را برعهده دارند، هادي شكور هم ناظر این بازی است.
 
**پرسپوليس-سايپا
سرخ‌پوشان با دايي به دنبال تثبيت صدرنشيني
 
 

در آخرين بازي روز پنجشنبه و در يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي هفته نوزدهم ليگ برتر، تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت ساعت 16:20 دقيقه در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم فوتبال سايپاي البرز است.

سرخپوشان که در بازي رفت با يك گل از سايپايي‌ها شكست خوردند در اين بازي قصد دارند انتقام دور رفت را از نارنجي‌پوشان بگيرند، همچنين با پيروزي مقابل سايپا صدرنشيني‌‌شان را تداوم دهند.
 
تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس، تراكتورسازي، فولاد خوزستان، نفت تهران و استقلال در كورس قهرماني قرار دارند و فاصله تيم‌هاي اول تا پنجم در جدول رده‌بندي فقط يك امتياز است، بر اين اساس لغزش پرسپوليس در بازي مقابل سايپا باعث مي‌شود كه ديگر تيم‌ها جايش را در صدر جدول بگيرند.

علي دايي، سرمربي پرسپوليس ديشب با حكم كميته استيناف بخشيده شد و مي تواند امروز تيمش را از روي نيمکت هدايت کند.
 
همچنين، پرسپوليسي‌ها بعد از برد تاريخي و 6 گل‌شان به مس كرمان در بهترين شرايط روحي قرار دارند.

در آن سوي ميدان، شاگردان فيرات هفته گذشته در خانه استقلال خوزستان متوقف شدند، آنها قصد دارند با بردن تيم پرسپوليس نتيجه هفته گذشته را جبران كنند.
نارنجي‌پوشان سايپا با 15 گل زده ضعيف‌ترين خط حمله را دارند در آن سوي پرسپوليسي‌ها با 8 گل خورده بهترين خط دفاع ليگ برتر را دارند.

حسين زرگر، به همراه محمدرضا منصوري، آرمان اسعدي و بيژن حيدري قضاوت اين بازي را برعهده دارند، رسول فروغي هم ناظر اين بازي است.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.