سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار یک طرفه سارق کهنه کار از دستان پلیس

سارقی که از سابقه‌دارن به نام سرقت در شهر تهران است با مواجه با پلیس برای فرار از دستان قانون اتوبان آزادگان را یک طرفه و باسرعت بسیار بالا طی نمود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پی وصول گزارشاتی مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه خودروی نیسان در بازار آهن تهران اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع شیشه می‌کند رسیدگی به این پرونده در دستور کار کلانتری 151 یافت‌آباد قرار گرفت.
 
ماموران این کلانتری در این زمینه تحقیقات خود را آغاز و گشت‌های آشکار و پنهان خود را برای شناسایی متهم فعال نمودند.
 
گشت‌زنی‌های هدفمند ادامه یافت تا اینکه یکی از واحد‌های گشتی در بامداد 25 آذر ماه به یک دستگاه خودروی نیسان که با پلاک مخدوش که به صورت مشکوک در حال تردد بود ‌مضنون شده و به تعقیب خودرو پرداخت.
 
در حین تعقیب ماموران ضمن استعلام از مرکز پیام کلانتری دریافتند راننده این خودرو که اصغر نام داشت ضمن توزیع شیشه از سارقان به نام آهن نیز در تهران می‌باشد و در محدوده بازار آهن اقدام به سرقت و توزیع مواد مخدر می‌کند.
 
ماموران به متهم دستور توقف داده اما وی به محض مشاهده ماموران فرار را ترجیح داد و به سرعت متوالی گردید  و در حالی که با سرعت سرسام آور خیابان‌های‌بلوار معلم،‌الغدیر، اتوبان آزادگان به صورت خطرناک و یکطرفه با حرکت‌های نمایشی طی می‌کرد در نهایت در لاین‌کندرو اتوبان آزادگان متوقف و زمانی که قصد فرار با پای پیاده را داشت دستگیر شد.
 
متهم در کلانتری به پخش مواد مخدر و همچنین سرقت آهن آلات بازار آهن اعتراف  و انگیزه خود را اعتیاد به مواد مخدر عنوان نمود.
 
گفتنی است، متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل شدن تحقیقات جهت بررسی بیشتر  به دادسرا فرستاده شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آهن ، بازار ، مواد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.