سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تحويل 27 هزار و 500 واحد مسكن مهر به متقاضيان

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي از تحويل 27 هزار و 500 واحد مسكن مهر به متقاضيان تاكنون خبر داد و گفت: 10 هزار و 306 واحد مسكن مهر تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، خليل محبت خواه با اشاره به اينكه مجموع سهميه استان از طرح مسكن مهر 63 هزار و 116 واحد است، تصريح كرد: 29 هزار و 366 واحد از اين تعداد در قالب تعاوني هاي مسكن مهر، 12 هزار و 648 واحد خودمالكين، 8 هزار واحد بافت فرسوده، يك هزار و 102 واحد متفرقه و نيز 12 هزار واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت احداث شده است.

وي با تاكيد بر اينكه نظارت مستقيم و رعايت كيفيت بر پيشرفت اجرايي پروژه هاي مسكن مهر استان در شاكله برنامه هاي كاري مجموعه راه و شهرسازي استان قرار دارد، افزود: عنصر زمان را نبايد در پيشبرد اين طرح از دست داد و از تمامي امكانات مجموعه راه و شهرسازي استان براي اتمام اين طرح استفاده مي شود.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي خاطر نشان كرد: پيشرفت اجرايي پروژه هاي مسكن مهر به صورت روزانه پيگيري شود و تحويل تمامي واحدهاي در دست اجرا از اصلي ترين برنامه هاي اجرايي اين حوزه محسوب مي شود.

محبت خواه از تمام ادارات و دستگاه هاي خدمات رسان خواست تا با تعامل و همكاري بيشتر با طرح مسكن مهر اجراي اين طرح ملي را در استان شتاب ببخشند .

اين مقام مسئول يادآور شد: براي تسريع در روند تكميل مراحل باقي مانده از پروژه هاي مسكن مهر استان بايد مشاركت اعضاء در تامين آورده مورد نياز افزايش يابد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.