سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد صوفی تهیه کننده برنامه "رادیو7"

شب یلدا را یک هفته زودتر جشن گرفتیم

"رادیو7" شب یلدا را یک هفته زودتر آغاز کرد.

محمد صوفی تهیه کننده برنامه "رادیو7" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه "رادیو7" حول محور خاطره می‌گذرد و در این برنامه سعی کردیم خاطرات افراد مختلف و اتفاقاتی که در استودیو می‌گذرد را به تصویر بکشیم.
 
وی در مورد بهترین خاطره خود در شب یلدا بیان کرد: در بین 3 و یا 4 سالی که شب یلدا در برنامه "رادیو7" هستیم با این مناسبت عجین شدیم و در این شب بلند در کنار خانواده بزرگ "رادیو7" حضور داریم.
 
صوفی اظهار داشت: ضبط ویژه برنامه "شب یلدا" 1 هفته شروع شده و تا پایان شب یلدا 30 آذر ادامه دارد و ما به عنوان خانواده بزرگ "رادیو7" این شب را یک هفته زودتر جشن گرفتیم.
 
وی با اشاره به اینکه در برنامه شب یلدا "رادیو7" گروه موسیقی 4 تار برای اولین بار حضور خواهند یافت بیان کرد: شبنم قلی خانی، میلاد کی مرام، میکائیل شهرستانی، افشین پیروانی به اجرای متن خوانی خواهند پرداخت.
 
وی تصریح کرد: مسعود امامی، شاهین امیری، هومن جاوید، محسن میرزاده، محمد حشمتی و بامداد فلاحتی از خوانندگان موسیقی کشور به اجرای قطعاتی از آلبوم خود می‌پردازند.
 
وی ادامه داد: در بخشی دیگر از این برنامه گفتگوی دو نفره بین شیرین یزدان بخش و رابعه مدنی بوده که خاطرات قدیم شب یلدا را تعریف می‌کنند.
 
گفتنی است؛ برنامه "رادیو7" به مناسبت "شب یلدا" به مدت 2 ساعت با اجرای رشید کاکاوند و منصور ضابطیان به روی آنتن می‌رود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.