سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه عکاسی "شب چله" در گیلان برگزار می‌شود

اداره کل میراث فرهنگی گیلان، مسابقه عکاسی شب چله را با همکاری شرکت ساحران سپید با تکیه بر آداب و رسوم رایج برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی میراث فرهنگی گیلان، این اداره کل با هدف حفظ و ثبت بخشی از فرهنگ و آیین های سنتی استان همزمان با شب یلدا «مسابقه عکاسی شب چله » را با همکاری شرکت ساحران سپید با تکیه بر آداب و رسوم رایج برگزار می‌کند.
 
بنابر این گزارش شرکت عموم در این مسابقه آزاد است و علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را با نگاهی وسیع به موضوع یلدا به صورت حضوری و یا پستی به آدرس رشت، بلوار شهید انصاری ، بالاتر از گلباغ نماز کوچه ولیعصر 1 اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان، امور فرهنگی و ارتباطات و یا سبزه میدان، کوچه احتساب نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان رشت ارسال کنند.
 
آثار ارسالی باید در اندازه 40×30 و به صورت فایل عکس به صورت cd ارائه شود، هر نفر می تواند حداکثر تعداد 3 عکس ارسال نماید .  
 
هر عکاس باید نام، نام خانوادگی، شماره تماس تلفن، آدرس محل سکونت، نشانی پست الکترونیک خود و عنوان شرح ، محل و تاریخ عکاسی را در مورد هر اثر ارسالی به طور کامل و دقیق بر روی پاکت حاوی عکس ارائه کند. به 5 اثر برگزیده نیز هدایای نفیسی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: شب یلدا ، مسابقه ، عکاسی ، شب چله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.