سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل" ایران خودرو ديزل":

"ايران خودرو ديزل" سال 93، چهار خودروي جديد توليد خواهد کرد

مديرعامل ایران خودرو ديزل گفت: در سال 93 برنامه توليد چهار خودرو جديد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي يونسيان امروز در مراسم بهره‌برداري از خط توليد کاميون آريا، راه‌اندازي خطوط توليد کشنده A7 و وانت پيکاپ با بيان اينکه از سال 88 تا کنون 13 محصول جديد به مجموعه اضافه شده است، اظهار داشت: در سال 89 خودروي فراز، در سال 90 با افزايش خودکفايي موفق شديم 12 هزار و 345 دستگاه توليد کنيم و همچنين در سال 91 کمپرسي سهند و کشنده دنيز و طراحي اتوبوسهاي 12 تا 18 متري را توليد داشتیم.
 
وي افزود: همچنين، در سال جاري شاهد راه‌اندازي خطوط توليد اين سه محصول جديد هستيم.
 
وي در خصوص ارتقاي کيفيت محصولات ايران خودرو ديزل تصريح کرد: در اين حوزه توانستيم به مرحله "خيلي خوب" برسيم و همچنين در حوزه خدمات پس از فروش در بين 14 شرکت رتبه سوم را کسب کرده‌ايم.
 
وي با اشاره به صادرات اين محصول گفت: از سال 88 تاکنون 30 ميليون دلار به حاشيه خليج فارس و کشورهاي آفريقايي صادرات خودرو داشتيم.
 
يونسيان با بيان اينکه در شش ماهه نخست 92 به دليل مشکلات موجود نتوانستيم برنامه‌ريزيهاي خود را انجام دهيم، افزود: براساس افزايش ظرفيت توليد مجموعه تا پايان سال توليد قابل توجهي خواهيم داشت.
 
مدیرعاما ایران خودرو دیزل با بیان این‌که هم اکنون ظرفیت تولید 25 هزار دستگاه کامیون و کشنده در ایران خودرو دیزل وجود دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید اتوبوس 5500 دستگاه، مینی بوس 6000 دستگاه و وانت پیکاپ 3000 دستگاه است.

وي همچنين به توليدات جديد اين گروه خودروسازي در سال 93 اشاره کرد و اظهار داشت: در سال آتي ون، کاميونت و ميني بوس جديد، کشنده فوتون به همراه اتوبوسي مفصلي توليد خواهيم کرد.
 
وي همچنين در خصوص تحريمهاي اعمال شده عليه خودروسازي کشور افزود: در سال 89 بنز و در سال 91 هيوانداي اقدام به تحريم ما کردند که اميدواريم با ايجاد شرايط جديد اقتصادي بتوانيم با ايجاد ارتباط مجدد توليدات روز خود را افزايش دهيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خط ، تولید ، کامیون آریا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.