سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترین روش درمان بیماری های ارتوپدی را کسب کنید

متخصصان ارتوپدی با شرکت در همایش بهترین روش درمان بیماری های ارتوپدی جدیدترین روش های درمانی را فراگیرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران،دکتر حمیدرضا سیدحسین زاده دبیر علمی همایش بهترین روش درمان بیماری های ارتوپدی گفت:  این همایش، هجدهمین بازآموزی ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که با عنوان بهترین درمان در ارتوپدیbest practice in orthopaedic    30 آذرماه تا دوم دی ماه در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش (وزارت کار و امور اجتماعی) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش با حضور اساتید دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود و با همکاری انجمن جراحان ارتوپدی ایران، دانشگاههای علوم پزشکی تهران و ایران ، مرکز تحقیقات ارتوپدی و بخش R&D  معاونت آموزشی مرکز پزشکی اختر برگزار می شود.

حسین زاده  با اشاره به این که در همایش مذکور علاوه بر ارایه مقالات مختلف ، چندین پانل تخصصی نیز به منظور بررسی مشکلات ارتوپدی درنظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: این همایش علمی برای متخصصان ارتوپدی 75/12 و برای پزشکان عمومی،فیزیوتراپی و  کاردرمانی  9 امتیاز باز آموزی در بردارد.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه کنگره مستقر در واحد آموزش مرکز پزشکی اختر به شماره 22606614 تماس حاصل کنند./م
برچسب ها: دانشگاه ، ارتوپدی ، پزشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.