سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"چهارشنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: غرب تعمدا نظام دموکراتیک مبتنی بر عقلانیت اسلامی در ایران را نادیده می‌گیرد ، دیدگاه جدید حجاریان کاملا هماهنگ با سیاست‌های براندازانه‌ فتنه 88 است/ نظام در ارتباط با گستاخ شدن برخی افراد مقصر است، نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام صدیقی اقامه می‌شود و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توصیه‌های رئیس‌جمهور به استاندار جدید قم/ شهادت دکتر مفتح؛ نقطه عطفی در وحدت حوزه و دانشگاه


جلسه امروز(چهارشنبه 27 آذر) هیأت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد.

فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده اجرایی شود/ ضرورت تعیین تکلیف یارانه 600 هزار ایرانی خارج نشین
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه قانون هدفمندی باید در سال 93 اجرایی شود، گفت: اجازه نخواهیم داد مشکلات فاز اول هدفمندسازی یارانه‌ها، گام دوم را دچار مشکل کند.

نظر فرمانده سپاه محترم است ولی کار من مذاکره است/هرگاه رهبری امر کنند مذاکرات را قطع می‌کنیم/اگر نظریه‌پردازی دیگران را نشخوار نکنیم موفق هستیم
 ارشد تیم مذاکره کننده ایرانی با توجه به گفته‌های فرمانده سپاه گفت: ایشان در یکی از سخنرانی‌های خود گفته‌اند که در مذاکرات چیز کمی به دست آورده‌ایم و بسیاری از مطالبات گذشته را نیز از دست داده‌ایم، باید به دوستان بگویم که به متن توجه داشته باشند نه تبلیغات و هرگاه نیز رهبری تصمیم بگیرند که ما از مذاکرات صرف نظر کنیم به دیده منت؛ گفته ایشان را اطاعت می‌کنیم.

وحدت حوزه و دانشگاه تنها یک مناسبت تقویمی نباشد/ هدف نهایی هر دو نهاد، تقویت وحدت اسلام و مسلمانان است
 عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حوزه و دانشگاه هر کدام مسئولیت کار خود را برعهده بگیرند تا فقط روزی به نام آن در تقویم نمانده و در مقام عمل نیز عملیاتی شود.

سخنان "حجاریان" یک "کلام از مادر عروس" است/ قانون‌اساسی از مترقی‌ترین قوانین دنیا است
 این استاد حوزه و دانشگاه در واکنش به سخنان حجاریان، گفت: این سخنان از جنس "یک کلام از مادر عروس است"، که خیلی نمی‌توان به آن توجه کرد.

غرب تعمدا نظام دموکراتیک مبتنی بر عقلانیت اسلامی در ایران را نادیده می‌گیرد

 دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در دیدارِ هیئت پارلمان اروپا، بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران درسه دهه گذشته را بنای یک نظام دموکراتیک مبتنی بر عقلانیت اسلامی دانست و گفت: غرب تعمدا این دستاورد بزرگ کشورما را نادیده می‌گیرد.

تغییر رؤسای دانشگاه‌ها در فضای پرتنش باعث شده کارنامه هیئت‌3 نفره وزارت علوم درخشان نباشد بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در بیانیه خود پیرامون حضور هیئت 3نفره وزارت علوم در این دانشگاه اعلام کرد: نتیجه حضور هیئت 3 نفره در دانشگاه‌ها تغییر روسای دانشگاه‌ها آن‌هم با ایجاد محیطی پر تنش بوده است.

دیدگاه جدید حجاریان کاملا هماهنگ با سیاست‌های براندازانه‌ فتنه 88 است/ نظام در ارتباط با گستاخ شدن برخی افراد مقصر است
 عضو جبهه پایداری گفت: نرمش نشان دادن در مقابل فتنه‌گران 88 مسئله‌ای است که باعث شده آن‌ها به اظهارنظر درباره تغییر قانون اساسی و حتی انحلال مجلس از سوی دولت می‌پردازند.

قدردانی رئیس ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام و رهبری از مسئولین و مردم
 رئیس ستاد برگزاری مراسم ارتحال حبیب امام و رهبری از آحاد مردم و تمامی مسئولین و ارگان‌های شرکت کننده در مراسم مرحوم "حبیب‌الله عسگراولادی" تشکر و قدردانی کرد.

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام صدیقی اقامه می‌شود
 نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی اقامه خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.