سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

دعوت 19 ووشو کار مازندرانی به تیم ملی

سرپرست هیئت ووشو مازندران از دعوت 19 ووشو کار استان به اردوی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی خبر داد.

علیرضا قهاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: از مجموع دعوت شدگان به اردوي تيم ملي ووشو جمهوري اسلامي ايران ،سهم مازندران در مجموع آقايان و بانوان به 19 نفر رسيده است.

وی اظهار داشت: رقابتهاي ووشو قهرماني كشور (انتخابي تيم ملي) در 2 رده سني جوانان و بزرگسالان به مدت 8 روز در استان لرستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در اين رقابتها كه به منظور كسب سهميه تيم ملي جهت حضور در بازيهاي آسيائي 2014 كره جنوبي و جهاني جوانان در تركيه برگزار شد، تيم منتخب ووشو استان موفق شد با كسب 3 نشان طلا، 2 نقره و 1 برنز و مجموع 8 نفر دعوت شده به اردوي تيم ملي به كار خود پايان دهد كه با اين موفقيت تعداد دعوت شدگان به اردوي تيم ملي ووشو براي اين استان در مجموع آقايان و بانوان به 19 نفر رسيده است.

وی همچنین از كسب 3 نشان طلا، 3 نقره و يك برنز توسط ووشوكاران مازندران در مسابقات ووشو قهرماني كشور (انتخابي تيم ملي) در بخش رده هاي سني پايه بانوان خبر داد.

قهاری بیان داشت: تيم منتخب ووشو استان موفق شد با كسب 3 نشان طلا، 3 نقره و يك برنز و كسب عنوان نايب قهرماني در بخش ساندا و مجموع چهارمي تيمي در اين رقابتها به كار خود پايان دهد.

وی افزود: از نكات قابل توجه اين رقابتها به كسب 8 سهميه ورود به اردوي تيم ملي و كيفيت مدالهاي كسب شده نسبت به سال 91 در مورد مشابه در همين رده سني مي توان اشاره كرد.

قهاری گفت:نفرات دعوت شده به اردو جهت پوشيدن پيراهن تيم ملي بانوان به منظور اعزام به رقابتهاي جهاني تركيه در سال 2014 تلاش خواهند كرد./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: ووشو ، مانزدارن ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.