سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

گردش مالی بالا امکان تشکیل بورس بازیافت وپسماند را فراهم می کند

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: گردش مالی در صنعت بازیافت بسیار بالا و عدد سنگینی است که امکان تشکیل بورس پسماند یا بازیافت را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، محمد مجابیˈ درهمایش سراسری صنعت قراضه آهن در اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: تشکیل بورس بازیافت می تواند راهکار موثری برای حمایت صنایع فعال در عرصه مدیریت پسماند باشد.
وی خاطرنشان کرد: به جای داشتن نگاه خط مستقیمی به منبع که به تولید می رسد باید چرخه را مدنظر قرار دهیم که همه چیز در چرخه بازیافت می شود.
مجابی با اشاره به تشکیل صندوق محیط زیست در دولت یازدهم گفت: با تقویت این صندوق به صنایع بازیافت کمک می شود.
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: صندوق محیط زیست در بسیاری از کشورها پذیرنده جریمه های زیست محیطی و عوارض آن است تا مشکلات را حل کند.
مجابی گفت: دانشگاه دو رویکرد را در مطالعات خود مدنظر داشته باشد از جمله اینکه مطالعات در برگیرنده مسائل زیست محیطی باشد و دانسته ها منتشر شود تا به طور مثال در صنعت قراضه آهن مانند امروز همچنان سنتی عمل نشود و از روشهای جدید استفاده کنند.
این همایش یکروزه با چهار رویکرد ˈ قراضه آهن و محیط زیست ˈ، ˈ نقش قراضه آهن در اقتصاد کشورˈ، ˈایجاد تشکل صنایع بازیافت فلز ایرانˈ و ˈنقش پژوهش و آموزش در صنعت قراضه آهنˈ برگزارشد/س.

برچسب ها: اصفهان ، بورس ، بازیافت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.