سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

بهره‌برداری نشدن مناسب از ظرفیت‌های اقتصادی سوادکوه

نماینده مردم سوادکوه،قائمشهر،جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقریبا تمام ظرفیت‌های اقتصادی سوادکوه تعطیل شده است، گفت: شرکت‌های اشباع تراورس، چوب فریم و معادن شهرستان سوادکوه وضعیت مناسبی ندارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،حسینی در جمع مسئولان ادارات و نهادهای سوادکوه با اشاره به اینکه از خدمات فرماندار سابق سوادکوه ناراضی نیستم و اگر کاری در شهرستان انجام شده است با مدیریت مسئول اجرایی بوده است، اظهار داشت:وهابی به عنوان فرماندار جدید سوادکوه فردی بومی است که در این شهرستان مسئولیت داشته و از خانواده‌ای ایثارگر است.

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر،جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم سوادکوه با همه مشکلاتی که دارند اهل صبر و تحمل و سازگاری هستند، افزود: تقریبا تمام ظرفیت‌های اقتصادی سوادکوه تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های اشباع تراورس، چوب فریم و معادن شهرستان سوادکوه وضعیت مناسبی ندارد، خاطرنشان کرد: کاهش جمعیت شهرستان سوادکوه به دلیل مهاجرت بوده است که در هر سرشماری شاهد این کاهش هستیم.

حسینی به استعدادهای طبیعی و انسانی شهرستان سوادکوه و مکمل بودن آن دو برای توسعه اشاره و تصریح کرد: مسئولان به سوادکوهی‌ها اعتماد کنند و از این اعتماد زیان نمی‌بینند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام و عکس سوادکوه در تیتر خبر شبکه سراسری و نگاه غلط به اینکه سوادکوه محل رشد و نمو رژیم طاغوت بوده است، تاکید کرد: منطقه آلاشت و سوادکوه عالمان بزرگی مانند ملامحمد اصفهانی، آیت‌الله صالحی مازندرانی، شهید عبدالوهاب قاسمی و آیت‌الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری را در خود پرورش داده است و ما در شناساندن این سرمایه‌های دینی و انقلابی باید تلاش کنیم.

این مسئول با بیان اینکه شرایط تحریم و مسائل اقتصادی و گذار از آن در برخی مواقع سخت‌تر از جنگ است، افزود: مسئولان با مردم تعامل کنند تا از شرایط سخت عبور کنیم.

وی خواستار استفاده از فرماندار سابق سوادکوه در مسئولیت‌های استانی شد و از فرماندار جدید سوادکوه خواست تا چکمه‌پوش به خدمت بپردازد./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: ظرفیت ، اقتصادی ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.