سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

برگزاری هفتمین همایش ملی بهداشت روانی دانشجویان دردانشگاه صنعتی اصفهان

هفتمین همایش سراسری بهداشت روانی دانشجویان 21و 22 اردیبهشت 1393 دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبرگفت: این همایش با هدف شناخت و اطلاع از آخرین روش های علمی-کاربردی ارتقای سلامت روانی دانشجویان از طریق تبادل تجربیات بین متخصصان و کارشناسان دانشگاهی و شاغلین در مراکز مشاوره و در یک بستر علمی-پژوهشی، برگزار می گردد.

مجتبی کریمیان افزود: این همایش قدمتی بیش از یک دهه در کشور دارد که طی شش دوره برگزاری، بیش از چهار هزار و 400 مقاله به دبیرخانه های قبلی همایش ارسال شده است که نشان از استقبال بی نظیر پژوهشگران این حوزه از همایش بهداشت روانی دانشجویان دارد.

وی موضوعات این همایش را شامل هشت محور اصلی بیان کرد و ادامه داد: پیشگیری و مداخلات اجتماع محور در محیط های خوابگاهی و دانشگاهی، دانشگاه، ازدواج، خانواده، مشکلات و چالش های تحصیلی و شغلی دانشجویان، سلامت در ابعاد جسمانی، روانشناختی، اجتماعی و معنوی و اقدام پژوهی و تجارب موفق مراکز مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی دانشجویان را از جمله این محورها برشمرد.

دبیر اجرایی هفتمین همایش سراسری بهداشت روانی دانشجویان با بیان این که شرکت کنندگان در این همایش از امتیاز بازآموزی برخوردار خواهند شد تصریح کرد: در پذیرش مقالات این همایش، به طرح های مداخله ای مراکز مشاوره دانشگاهی که در قالب اقدام پژوهی انجام شده و نشانه یک تجربه موفق در دانشگاه باشد اولویت داده خواهد شد.

وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این همایش سراسری، کارگاه های آموزشی مرتبط با موضوعات این همایش پیش بینی شده که موضوعات این کارگاه ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

دبیر اجرایی هفتمین همایش سراسری بهداشت روانی دانشجویان، این همایش را در زمره بزرگترین و معتبرترین همایشهای حوزه روانشناسی و بهداشت روانی کشور قلمداد کرد و از انجمن ها، سازمان ها و مؤسسات دولتی و غیر دولتی خواست تا پیش از نشر پوستر فراخوان دوم وسایر انتشارات همایش، به ارائه حمایت های مادی و معنوی خود از این همایش ارزشمند اقدام نمایند.

کریمیان در پایان با اشاره به تاریخ 15 دی ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش افزود: علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر ونیز ارسال مقالات خود می توانند به وب سایت هفتمین همایش سراسری بهداشت روانی دانشجویان به نشانی www.psyseminar.com مراجعه نمایند.

شایان ذکر است: هفتمین همایش بهداشت روانی دانشجویان با همکاری مشترک دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان ، 21و 22 اردیبهشت ماه 1393 در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود./س

برچسب ها: اصفهان ، همایش ، ملی ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.