سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان: پنج بازیکن دیگر در لیست تیم ملی زیر 22 سال هستند

علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی زیر22 سال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی و لیست اعلام شده بازیکنان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم ملی زیر22 سال در این باره گفت: علاوه بر لیستی که دیروز اعلام شد، پنج بازیکن دیگر هم در لیست تیم ملی هستند که سردار آزمون از باشگاه روبین کازان، علیرضا جهانبخش از نایخمن هلند، مرتضی تبریزی از ذوب آهن اصفهان، محمد نیارکی دروازه بان پاس همدان و امیرعابدزاده از پرسپولیس هستند.

منصوریان ادامه داد: به این ترتیب لیست ما 31 نفر است که 26 بازیکن برای بازی اول با کره جنوبی به کیش می روند و بازی اول را با بازیکنان انجام می دهیم.

سرمربی تیم ملی زیر22 سال ادامه داد: طبق توافقی که باشگاهها و سازمان لیگ داشته ایم پس از انجام بازی اول مقابل کره جنوبی در کیش، بازیکنان باشگاههای پرسپولیس، ذوب آهن و نفت تهران به باشگاههایشان برمی گردند و 5 بازیکن جدید را به اردوی تیم ملی دعوت می کنیم که از این پنج بازیکن، سه بازیکن از امیدهای فوتبال ایران برای راهیابی به رقابتهای المپیک 2016 ریودوژانیرور و حتی جام جهانی 2018 روسیه هستند.

منصوریان در پایان گفت: لیست نهایی تیم ملی زیر22 سال برای رقابتهای عمان پس از انجام دو بازی دوستانه در کیش اعلام می شود و امیداوریم که تیم ملی زیر22 سال با تمام قوا به مسابقات زیر22 سال قهرمانی آسیا برود.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.