سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعداوی: یک امتیاز تا صدر جدول فاصله است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: عملکرد ما در تمام بازی‌ها خوب بوده، ناکامی‌هایمان شاید به علت بدشانسی باشد صدر جدول دور از دسترس نیست فقط یک امتیاز فاصله است.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت بازی پیش روی فولاد مقابل داماش بیان داشت: داماش گیلان تیمی جوان است و نشان داده از پتانسیل خوبی برخوردار بوده و غیرقابل پیش‌بینی می‌باشد. این تیم را دست کم نخواهیم گرفت و با تمام قوا به مصاف داماش می‌رویم. 
 
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه اظهار کرد: داماش گیلان در ورزشگاه خانگی خود بسیار قدرتمند و هماهنگ بازی می‌کند از این تیم شناخت خوبی داریم و با بردی که مقابل صباباتری قم گرفتیم روحیه خوبی برای بازی با داماش بدست آوردیم و فقط برای برد خواهیم جنگید تا به صدر جدول بازگردیم. 
 
سعداوی در مورد مصدومان و محرومان فولاد چنین گفت: در حال حاضر مصدومان تیممان عیوب کلانتری، رحمانی و آرش افشین می‌باشند و امکان زیادی دارد که از آنها استفاده نکنیم و محرومان تیم بدلو، حماعتی 3 اخطاره هستند. 
 
نعیم سعداوی در مورد نتایج ضعیفی که فولاد در چند هفته اخیر گرفته بیان داشت: در تمام بازی‌ها قوی بازی کردیم فقط نتایج مناسبی نگرفته و از موقعیت‌هایمان به نحو احسنت استفاده نکردیم علت شاید بدشانسی و بی‌دقتی باشد خوشبختانه نه هفته قبل این بدشانسی به اتمام رسید بعد از بازی داماش سه هفته در اهواز خواهیم بود و به خوبی تمرین می‌کنیم تا به صدر جدول بازگردیم و این دور از دسترس نیست زیرا تا صدر جدول فقط یک امتیاز فاصله داریم. 
 
مربی فولاد در مورد اتمام بازی‌های لیگ و جام حذفی در 20 فروردین 93 بیان کرد: یک گروه فنی و سازنده که بخشی از این گروه از فدراسیون بخشی دیگر از تیم‌های لیگ و دیگری از تیم‌ ملی باشند باید در این مورد راهکار داده و تصمیم‌گیری کنند این مساله بسیار مهم است و راه حل بدست آمده نباید به ضرر باشگاه‌ها باشد تیم‌ها هزینه‌های هنگفتی متحمل می‌شوند تا بتوانند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند در کنار آن تیم ملی ماموریت ویژه‌ای در جام جهانی دارد با یک تعامل سازنده می‌توان یک جمع‌بندی مناسب رسید. 
 
فوتبال با هوادارانش زنده است

سعداوی در پایان در مورد نیامدن تماشاچیان به ورزشگاه‌ها بیان داشت: این موضوع دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد که از حوصله و وقت خارج است اما به عنوان تیتروار می‌توان کیفیت بازی‌ها ایامی که بازی‌ها برگزار می‌شود، سردی هوا و موارد بسیاری دیگر این مساله بسیار مهم است که باید کارشناسی شود باید گفت فوتبال با هوادارانش زنده است. 
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.