سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست هم اندیشی مدیران باشگاه چاقی مناطق 22 گانه شهر تهران:

تاکید بر استفاده مطلوب از ظرفیت ها در جهت ارتقاء سلامت شهروندان

در نشست هم اندیشی مدیران باشگاه چاقی مناطق 22 گانه شهر تهران بر برنامه ریزی صحیح و استفاده مطلوب از ظرفیت ها در جهت ارتقاء سلامت جامعه و شهروندان تاکید شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نشست هم اندیشی مدیران باشگاه چاقی مناطق 22 گانه شهر تهران با حضور دکتر گلمکانی، مدیر کل اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهندس رزاقی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی منطقه 13 و جمعی از مدیران باشگاه های چاقی مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر گلمکانی مدیر کل اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در سخنانی از فرهنگ حفظ و مراقبت از سلامت شهروندان به عنوان یکی از مهمترین اهداف تأسیس باشگاه های چاقی یاد کرد و افزود: مدیران این مجموعه ها بایستی با برنامه ریزی صحیح و استفاده مطلوب از ظرفیت ها در جهت ارتقاء سلامت جامعه و شهروندان تلاش کنند.

وی با اشاره به اهداف مورد نظر اداره کل سلامت در تاسیس باشگاه چاقی تصریح کرد: باید به سمتی پیش برویم که با تثبیت الگوهای استاندارد نهضت مشارکت همگانی برای پیشگیری از چاقی نهادینه و به منصه ظهور برسد.

دکتر گلمکانی همچنین از جدی گرفتن بحث تبلیغات، بازدید و بازرسی مسئولین از باشگاه های چاقی، ارتباط مستمر باشگاه ها با مسئولین نواحی و محلات، داشتن سیستم پشتیبان، جلب اعتماد اعضاء و برگزاری جلسات مدیران در سطح مناطق برای تبادل نظر اعضاء به عنوان مهمترین مسائل راهبردی برنامه های این باشگاه تأکید کرد و گفت: مدیران باشگاه چاقی مناطق بایستی با تشکیل هسته مدیریتی درون سازمانی و ارتباط بیشتر با اداره کل سلامت در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی باشگاه خود تلاش نمایند.

همچنین در ادامه این جلسه عباس رزاقی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 به بیان مطالبی در خصوص تاریخچه و اهداف تأسیس باشگاه های چاقی اشاره کرد وبا تاکید بر ضرورت بستر سازی بر بروز و ظهور هر چه بیشتر ظرفیت های باشگاه های چاقی افزود: بایستی مدیران باشگاه ها با همفکری و مشارکت مدیران اداره سلامت مناطق بار دیگر فعالیت ها و اهداف تأسیس باشگاه ها را بازتعریف نمایند تا بتوانند متناسب با شرایط و موانع موجود در جهت نیل به اهداف حرکت کنند.

وی همچنین ضمن اعلام آمادگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 به عنوان منطقه پایلوت برای رفع مشکلات باشگاه های چاقی، تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل جلسات مدیریتی و راهبردی بتوانیم جهش خوبی را در زمینه ارتقاء عملکرد باشگاه های چاقی بوجود آوریم و در راستای حفظ سلامت شهروندان گام برداریم چرا که تلاش در این جهت یک ضرورت است.
 انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، مدیران ، باشگاه ، چاقی ، ظرفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.