سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

غیر واقع بینانه بودن بودجه سال 93

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال آینده برای کشور و استان اردبیل غیر‌واقع‌بینانه در نظر گرفته شده و به هیچ عنوان نباید انتظار کار شاقی را داشت.

منصور حقیقت‌پور دیروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: بودجه سال 93 با مشکلات و تنگناهای حقیقی روبه‌رو است که از دو جنبه می‌توان آن را مورد توجه قرار داد که جنبه اول مربوط به میزان درآمدهای سالانه استانی است که 2.5 تا سه برابر بیشتر از سال‌های گذشته دیده‌اند به طوری که این میزان درآمد منشا بودجه استان قرار می‌گیرد که این میزان درآمد تحقق نیافته و از آن جهت ما دچار مشکل جدی می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد‌: در بخش دیگر تخصیص‌ها بسیار کم و قلیل‌تر از سال‌های قبل انجام شده‌ است که با هماهنگی‌هایی که با استاندار اردبیل خواهیم داشت بنده بسیاری از مواد بودجه را که مربوط به استان اردبیل است آورده‌ام تا با همکاری استاندار نظر دستگاه‌های اجرایی را در این رابطه جویا شده و تغییرات لازم را در زمان بررسی در کمیسیون‌ها و صحن علنی داشته باشیم تا از حق و حقوق مردم دفاع کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: نمایندگان استان اردبیل تلاش می‌کنند تا با ارائه پیشنهادهای مختلف ضعف‌های بودجه سال 93 را به ویژه در نگاه به حوزه عمرانی و اجرایی برطرف کنندچرا که قدر مسلم توقع اقدامات فراوان و دامنه‌دار عمرانی با این وضعیت بودجه‌ای امکان‌پذیر نیست.

حقیقت‌پور افزود: دولت بیش از 2 هزار و 900 طرح نیمه تمام دارد که تنها برای تعداد محدودی از آنها که با پیشرفت 80 درصد به بالا هستندقصد ترزیق اعتبار و سرمایه‌گذاری دارد و به یقین طرحهای کوچک و با پیشرفت کمتر از 60 درصد در این بین نادیده گرفته شده‌اند که امیدورایم در این باب اقدامات لازم انجام شود.

وی در ادامه تصریح کرد‌: ما پیشنهاد کردیم که برخی از این طرحها برای تکمیل هرچه سریع‌تر به بخش خصوصی واگذار شوند تا طرحهای مدرسه‌سازی، بیمارستان‌سازی، دانشگاه‌سازی و صدها طرح نیمه تمام دیگر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عملیاتی و اجرایی شود/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، غیر ، واقع ، بینانه ، بودن ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.