سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

پیشرفت فیزیکی 83 درصدی هتل 5 ستاره ارومیه

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: هتل پنج ستاره آنای ارومیه از پیشرفت فیزیکی 83 درصدی برخوردار است.

داود فرازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره آنای ارومیه توسط شرکت آذر کوشک آنا از سال 88 در ارومیه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه از پیشرفت فیزیکی 83 درصدی برخوردار است، ادامه داد: عملیات اجرایی این هتل در 21 طبقه و 200 اتاق در حال انجام است.

فرازی مساحت زمین هتل پنج ستاره آنای ارومیه را بیش از 3 هزار و 912 مترمربع عنوان کرد و یادآور شد: مساحت زیربنای این هتل نیز بیش از 25 هزار و 672 مترمربع است.

وی به مشکلات موجود این پروژه اشاره و تصریح کرد: عدم دریافت تسهیلات به طور کامل و نیز افزایش ارزش دلار در مقابل ریال و کاهش قدرت خرید تجهیزات، اجرای این پروژه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

فرازی غرفه‌های تجاری، استخر، سونا و جکوزی، حمام ترک، تالار همایش، پارکینگ، سوئیت‌های اقامتی، آرایشگاه، رستوران و اتاق‌های کانکت را از بخش‌های مختلف هتل پنج ستاره آنای ارومیه عنوان کرد./س

برچسب ها: ارومیه ، سرمایه ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.