سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

9 شهید حادثه تروریستی عراق، از استان چهارمحال و بختیاری هستند

9 تن از شهدای حادثه تروریستی جمعه گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق، از استان چهارمحال و بختیاری هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از مجموع 15 شهید حادثه تروریستی جمعه گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق، 9 شهید از استان چهارمحال و بختیاری هستند، گفت: از این تعداد، 6 شهید از اهالی شهر هفشجان ( معروف به شهر جوشکارها )، یک شهید از اهالی لردگان و 2 شهید نیز از منطقه چالشتر و اشکفتک هستند.

یزدان جلالی افزود: پیکر پاک و مطهر 3 تن از شهدای حادثه تروریستی عراق، امروز ( چهارشنبه 27 آذرماه 92 ) در شهرکرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری تشییع و پس از انتقال به زادگاهشان در شهر هفشجان، به خاک سپرده می شوند.

جلالی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 شهید از مجموع 15 شهید این حادثه، شناسایی شده و شناسایی بقیه شهداء، منوط به آزمایش (دی ان ای) است، گفت: پیکرهای پاک و مطهر بقیه شهدای حادثه تروریستی بعقوبه عراق نیز پس از شناسایی و بررسی های کارشناسی به استان منتقل خواهند شد.

در حادثه تروریستی عصر جمعه گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق ( واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد )، جمعی از مهندسین و کارکنان ایرانی خط انتقال گاز شهید و مجروح شدند که 9 نفر از این شهداء و چند مجروح این سانحه، اهل استان چهارمحال و بختیاری هستند.

در این حمله، تروریست های مسلح، خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی را که عازم محل اقامت خود بودند، به گلوله بستند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.