سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کارگروه راهبری دفا‌تر پیشخوان در ریاست جمهوری:

تامین "پهنای باند" در کیفیت خدمات تاثیر گذار است

عضو کارگروه راهبری دفا‌تر پیشخوان در ریاست جمهوری با بیان اینکه طبق اظهار مسئولان وزارت ارتباطات پهنای باند کشور تامین کننده نیاز‌ها نیست، گفت: ابتدا باید راهکاری برای رفع مشکل تامین پهنای باند کشور ارائه شود.

علی فلاح حقیقی در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات زیر مجموعه وزارت ارتباطات است که خود این وزارتخانه متولی بخش تامین کننده پهنای باند است. 

وی افزود: جایی که مجری و ناظر در یک مجموعه قرار گیرند مشکلات زیادی وجود خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه اگر ناظر بیرون باشد و یا یک سازمان به طور مستقل اینکار را انجام دهد، تصریح کرد: در صورت اجرای چنین امری مجری نیز کارهای خود را انجام می‌دهد و هرکس به محدوده فعالیت‌های خود آگاه بوده و به انجام امور خواهد پرداخت. 

عضو کارگروه راهبری دفا‌تر پیشخوان در ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تامین پهنای باند یکی از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت خدمات است، خاطر نشان کرد: مقوله تامین پهنای باند و کیفیت را باید از یکدیگر تفکیک کرد زیرا ابتدا باید مشکل تامین پهنای باند مورد نیاز کشور را مرتفع کنیم. 

وی در پایان یادآور شد: چنانچه میزان پهنای باند مورد نیاز کشور تامین شود در کیفیت مشکلی وجود نخواهد داشت و اگر اختلالی مشاهده شد می‌توان به آن رسیدگی کرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.