سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسان‌های شگفت انگیز با استعداد‌های باورنکردنی+ تصاویر

شاید برایتان جالب باشد بدانید انسان‌هایی در اطرافتان وجود دارند که به ظاهر عادی به نظر می رسند اما دارای استعداد‌های ویژه‌ای هستند که ان ها را از دیگران متفاوت کرده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، پسری که بر اثر ابتلا به سرطان در کودکی دو چشم خود را از دست داد و آنها را تخلیه کردند اما اکنون بازیکن حرفه ای بسکتبال است و به راحتی دوچرخه سواری می کند و یک زندگی کاملا طبیعی را می گذراند و تمام موقعیت های مکانی را به راحتی شناسایی می کند.



مردی که انعطاف پذیر ترین بدن را داراست و قادر است بدن خود را کج و معوج کند و نیز در بسیاری از حرفه های ورزشی مانند بسکتبال و بیسبال مهارت دارد.



هنرمندی فرانسوی که نام مستعار او موسیو است و قادر است تمام اجسام تشکیل شده از فلزات و اهن و چوب و شیشه را به راحتی بجود.



مردی که قادر است با دندان های خود تمام اجسام سنگین مانند قطار 297 تنی را بکشد و رکورد گینس را به نام خود ثبت کند.



این مرد پیمانکاری با 70 سال سن است که قادر است اجسام سنگین را با پوستش بکشد و جابجا کند و اجسام را روی بدن خود نگه دارد.



مردی که بعد از گرفتن یک تب در شب دیگر هرگز نتوانسته است بخوابد و بی خوابی را تحمل می کند و تا به حال 11700 شب بی خوابی کشیده است.




این مرد هیچ دردی را در بدن خود احساس نمی کند و قادر است سوزن را در بدن خود فرو کند و قسمت دیگر بدنش بیرون بیاورد او قادر به تحمل زجر آورترین دردهاست بدون آنکه آنها را تحمل کند.




کوین ریچاردسوی دارای یک غریزه طبیعی بین خود و حیوانات بزرگ مانند شیر سوسمار مار فیل و..است و از وحشی ترین و خطرناک ترین حیوانات نیز نمی ترسد و به عکس با ان ها رابطه دوستانه ایجاد می کند.



کلیودیوپنتیو می تواند دو چشم خود را تا 4 سانتی متر(1 و نیم اینچ)بیرون بفرستد و پزشکان وضعیت بینایی او را سالم و عادی اعلام کردند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.