سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مشکلات زیاد پروژه مسکن مهر در همه استان ها

معاون عمرانی استاندار تهران از مشکلات زیاد پروژه مسکن مهر در همه استان ها خبر داد.

حسین کریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: عمده ترین این مشکلات نبود زیرساخت های کافی است.

وی با بیان اینکه حمل و نقل شهری یکی از معضلات تهران و مناطق حومه است، افزود: از این رو، طرح مترو تهران - پردیس در اولویت کاری استان قرار دارد.

کریمی با تأکید بر لزوم انجام مطالعات اولیه و کارشناسی و همچنین تأمین اعتبار این پروژه افزود: زمانی می توان برای شروع این پروژه به مردم قول داد که مقدمات لازم صورت گرفته باشد و عملیات عمرانی آغاز شده باشد.

معاون عمرانی استاندار تهران در خصوص طرح تصفیه خانه فاضلاب پردیس افزود: متأسفانه به دلیل مشکلات مالی و عدم تأمین به موقع اعتبارات، پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید پردیس متوقف شده است.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی های به عمل آمده با شرکت شهرهای جدید، شرکت آب و فاضلاب و مجموعه شهر جدید پردیس، مقرر شد که اعتباری از طریق شرکت عمران شهرهای جدید تأمین و شرکت آب و فاضلاب نیز پیمانکار را موظف به بیشتر کردن ساعات کاری کند.

کریمی اضافه کرد: در این جلسه، اعتبار مشخصی تصویب نشد، اما تصمیم گرفته شد تا از طریق این شرکت اعتبارات اولیه ای برای شروع کار و فعالیت دوباره در اختیار قرار گیرد و در ادامه جریان کار، اعتبارات مورد نیاز تأمین شود.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: امید است قبل از اینکه تعداد ساکنین شهر پردیس بیش از میزان کنونی شده و معضلاتی به لحاظ مسائل بهداشتی و زیست محیطی برای این شهر و تهران ایجاد شود، پروژه مذکور به اتمام برسد.

وی ادامه داد: شهر جدید پردیس در ابتدای امر برای 70 هزار نفر طراحی شده بود، اما در طراحی امروز اسکان 700 هزار نفر جمعیت برای این شهر پیش بینی می شود.

کریمی اظهار داشت: سرعت پذیرش جمعیت و اقدامات در خصوص سکونت مردم، خیلی بیشتر از این بود که بتوان خدمات زیر بنایی لازم را همزمان ایجاد کرد.

معاون عمرانی استاندار تهران از مکاتبه و پیگیری فرمانداری این شهر با بانک ها برای ایجاد شعبه های جدید خبر داد و افزود: در زمینه خدمات زیربنایی عقب هستیم ولی به دلیل مشکلات مالی و اعتباری این مهم به مرور زمان باید انجام گیرد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.