سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبان خمسه: نوین کشاورز شارژ روحی خوبی داشته است

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته 10 مسابقات لیگ برتر والیبال میزبان تیم نوین کشاورز است.

محمد شبان خمسه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم نوین کشاورز توانست در بازی‌های اخیر مسابقات لیگ 2 بازی خوب با نتایج قابل قبولی را رقم بزند به طور قطع بازی ما در برابر آن‌ها سخت و سنگین خواهد بود.

مربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان تصریح کرد: بازیکنان نوین کشاورز به دلیل دیدارهای اخیر انگیزه‌دار هستند و بردهای تیم‌های قدرتمند آن‌ها را شارژ روحی کرده است ما هم پس از بازی مقابل شهرداری ارومیه هم پیمان شدیم که دیگر هیچ حریفی را دست کم نگیریم و مقابل آن‌ها پرقدرت ظاهر شویم.

وی گفت: نگاه ما قهرمانی در نیم فصل نخست لیگ است، اگر هم این امر محقق نشد امتیازات خود را برای کسب مکان بهتر در دور برگشت جمع می‌کنیم.

شبان خمسه در خصوص دیدار این تیم در هفته نهم لیگ مقابل تیم سایپا اظهار داشت: برای رویارویی با سایپا آنالیز دقیقی از عملکرد آن‌ها داشتیم و روی نقاط ضعف حریف تمرکز کردیم و با بهره‌گیری از موقعیت‌های بدست آمده موفق به شکست حریف شدیم.

وی یادآورشد: در ترکیب تیم ما 5 الی شش بازیکن هستند که جزو ملی‌پوشان  صاحب نام محسوب می‌شوند نام آن‌ها باعث می‌شود که تیم‌های جوان تا حدودی دچار استرس شده و فشار روانی به آن‌ها وارد شود.

مربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: از ابتدای کار ما شروع بسیار خوبی را تجربه کردیم، کم اشتباه‌تر بوده و توانمان را به حریف ثابت کردیم ، ما در ست سوم سایپا با دریافت‌های خوب خود تیم را دچار مشکل کرد که بلافاصله شرایط را به نفع خود تغییر دادیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.