سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظرین 1888 به عنوان چشم بینا نابسامانی‌ها را شناسایی کنند

ناظرین همگانی 1888، به عنوان چشم بینا در منطقه یک، کلیه نابسامانی‌ها را با تعصب و دقت بیشتر شناسایی کرده و مدیریت شهری را در ساماندهی شهر یاری دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، برخی از مالکین در هنگام ساخت و ساز ساختمان‌ها، باعث ریخت و پاش مصالح ساختمانی در معابر شده و ناامنی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند و با عدم نصب علائم ایمنی در کنار ساختمان‌ها کار ساخت و ساز را آغاز می‌کنند که شهرداری منطقه یک از شهرداران نواحی خواسته که با بازدید روزانه به جمع‌آوری خاک و نخاله از معابر اقدام کنند.
 
مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک، در جلسه نگهداشت شهر در آذر ماه سال‌جاری افزود: برخی از مالکین و سازندگان، معابر شهری را محله تخلیه مصالح ساختمانی و نخاله‌ها می‌کنند که باید توسط شهرداران نواحی از معابر و کارگاه‌های ساختمانی بازدید روزانه انجام و نسبت به جمع‌آوری ضایعات و موارد دیگر در اسرع وقت اقدام شود.
 
یزدانی، تصریح کرد: نوسازی ساختمان‌ها حدود دو سال به طول می‌انجامد و بخشی از این ساختمان‌های قدیمی توسط مالکین به کارگاه تبدیل شده و تا انتهای کار ساخت، نگه داشته می‌شود که این امر باعث ایجاد منظره‌های ناهماهنگ و نامناسب، بسته ماندن گذر عمومی و نارضایتی شهروندان می‌شود.
 
یزدانی، بیان کرد: ‌معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک موظف به نصب کلیه علائم ترافیکی و ایمنی  در کنار پروژه‌های در حال اجرا است و در صورت عدم رعایت این نکته توسط پیمانکاران، ادامه عملیات متوقف می‌شود تا کلیه طرح و علائم ایمنی نصب شود.
 
یزدانی، عنوان کرد: کارهای زیرساختی و زیربنایی باید در منطقه انجام شود، ولی با برنامه‌ریزی و سرعت و دقت تا منجر به نارضایتی شهروندان نشود.
 
یزدانی، خاطرنشان کرد: شهرداران نواحی با دقت در معابر اصلی و فرعی محدوده خود گشت بزنند و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک جزئیات حصارکشی اطراف کارگاه‌های ساختمانی ار بررسی کند و تمامی زمین‌های بایر شناسایی شده در سطح منطقه یک، با جمع‌آوری نخاله و ضایعات، پاکسازی و با نصب گاردریل مهار شوند.
 
امید است شهرداری منطقه یک بتواند معابر شهری را از تبدیل شدن به زباله خاک و نخاله ناشی از ساخت و ساز ساختمانی منع کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساخت وساز ، مصالح ، معابر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.