سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت دانشجويان 48 دانشگاه کشور در مسابقات انتخابي ACM

مسابقه منطقه ای برنامه نویسی ACM در غرب آسیا با حضور 90 تیم سه نفره در روزهای ‎28‎ و ‎29‎ آذر ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

دکتر محمد قدسی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و سرپرست مسابقات منطقه‌یی برنامه‌نویسی دانشجویی ACM در ایران  در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران،درباره گفت: مسابقه‌ منطقه‌ای برنامه‌نویسی ACM در غرب آسیا با حضور ۹۰ تیم سه‌نفره در روزهای ۲۸‎ و ۲۹‎ آذر ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود که ‎دو یا سه‎ تیم برتر این مسابقه به سی و هشتمین مسابقه‌ جهانی برنامه‌نویسی ای‌سی‌ام که در کشور روسیه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

وي در ادامه اظهار کرد:مسابقات تهران یکی از ده ها مسابقه منطقه یی رقابت‌های جهانی برنامه‌نویسی دانشجویی ACM است که طی آن تیم‌های برتر هر منطقه انتخاب و جواز شرکت در مسابقات نهایی را که تیرماه سال آینده در سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود، کسب می‌کنند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اظهار کرد: مسابقه برنامه نویسی دانشجویی توسط انجمن بین‌المللی ماشین‌های محاسباتی (ACM) که معتبرترین انجمن علوم کامپیوتر در سطح جهان است، همه ساله به صورت دو مرحله‌یی برگزار می‌شود./م

برچسب ها: دانشگاه ، مسابقات ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امید
۲۳:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید ببخشید این مسابقه ی acmمربوط به چه زبان هایی از زبان های برنامه نویسی هستش؟ و حداقل چه قدر آشنایی باید داشته باشیم؟با تشکر