سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار غرفه‌های بازیا‌فت در محلات تهران قدیم

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از استقرار غرفه‌های بازیافت در محلات این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد، در گفتگو خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح استقرار غرفه‌های بازیافت در محلات 13گانه منطقه 12 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ‌این طرح به منظور ارتقای سطح و آشنایی شهروندان با فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی از مبدأ و پسماندهای خشک و تر در دست اجراست.
 
محمدنژاد، با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اداره بازیافت با حضور درغرفه‌های بازیافت با بیان موضوع‌های آموزنده پیرامون بازیافت شهروندان را آموزش خواهند داد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: پخش تیزرهای تلویزیونی در غرفه‌های بازیافت محلات 13گنه منطقه 12،‌ آموزش چهره به چهره بازیافت به شهروندان در غرفه‌های بازیافت، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی و پکیج‌های آموزشی بازیافت، توزیع کیسه‌های بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.
محمدنژاد،در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 افزود: توزیع مخازن ویژه پسماندهای خشک از جمله مخازن 69 و 120 لیتری، کارتن پلات در محلات منطقه 12، احداث ایستگاه بازیافت در خیابان ری- زیرپل ری، جمع‌آوری گونی‌به دوش‌ها، موتور سه چرخ‌ها و گاری‌های بازیافت در محلات منطقه از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: غرفه ، فرهنگ ، بازیافت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.