سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

فیلم‌های جشنواره 100 در قم اکران می‌شود

دبیرکمیته آموزش و بین‌الملل فیلم 100 گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، هم‌زمان با تهران فیلم‌های جشنواره 100 در قم نیز اکران می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، بهنام بهادری در حاشیه کارگاه از ایده تا فیلمنامه که به همت حوزه هنری استان قم برگزار شد  با اشاره به استعداد بالای جوانان قمی در عرصه فیلم‌سازی بیان داشت: بهترین فیلمی که به نخستین جشنواره 100 به امتیاز مطلوبی دست یافت فیلمی 18 ثانیه‌ای از قم بود که در بخش کرامت انسانی رای داوران را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: هنرمندان قمی در دوره‌های پیشین جشنواره 100، فیلم‌های خوبی ارسال کردند که نشان از پتانسیل ظرفیت بالا در تولید فیلم های جشنواره‌ای است.

دبیر کمیته آموزش و بین‌الملل فیلم 100 اذعان کرد: در دو سال گذشته دانشکده صدا و سیما، نسبت به برگزاری ورک‌شاپ‌هایی با حضور هنرمندان مطرح و فیلم‌سازان جوان اقدام کرد که بسیار موفقیت‌آمیز بود.

وی به ارتباط مطلوب این جشنواره با فیلم‌سازان قمی اشاره و ابراز داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، دوره بعدی جشنواره 100 هم‌زمان با تهران در استان قم برگزار می‌شود تا هنرمندان قمی بتوانند از برنامه‌های جنبی این جشنواره بهره ببرند.

بهادری خاطرنشان کرد: این جشنواره با تمام نهادها و ارگان‌هایی که در زمینه آموزش و تولید کار می‌کنند همکاری متقابل دارد که امیدواریم این همکاری بیش از پیش گسترش یابد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.