سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه صحافان خبرداد

نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی با حضور وزیر ارشاد افتتاح می‌شود

رئیس اتحادیه صحافان، از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال خبر داد.

جلیل غفاری، رئیس اتحادیه صحافان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی 28 آذرماه تا 1 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
افتتاحیه آن نیز در روز 28 آذر ساعت 11 صبح خواهد بود.
 
وی افزود: زمان بازدید نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی 9 تا 16 است این نمایشگاه با فضای 15 هزار و 310 متر 12 سالن نمایشگاه بین‌المللی را به خود اختصاص داد.
 
غفاری ادامه داد: 540 شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال حضور دارند که از این میان 9 شرکت خارجی در بخش‌های مختلف ماشین آلات صنعت چاپ، محصولات بسته‌بندی، خدمات چاپ و بسته‌بندی سیستم‌های چاپ و بسته‌بندی، سررسید، کارتون و ورق حضور دارند.
 
رئیس اتحادیه صحافان با اشاره به استقبال از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال عنوان کرد: استقبال از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی نسبت به سال قبل بسیار زیاد است سالن‌های A 38 و 37 را نیز به دلیل استقبال زیاد از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی به سالن‌های دیگر اضافه کردیم.
 
وی تصریح کرد: بسیاری از متقاضیان شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال به دلیل نبود سالن کافی موفق به حضور در نمایشگاه نشدند.
 
غفاری با اشاره به مراسم افتتاحیه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی اظهار داشت: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مجلس افتتاح می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.