سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دختران تکواندوکار قم در مسابقات قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشتند

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: تیم اعزامی هیئت تکواندو قم به مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور عملکرد خوبی داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، فرشته کریمی مهر اظهار داشت: ترکیب تیم دختران تکواندوکار بانوان قم را هشت نفر از آماده ترین های این رشته در رده سنی بزرگسالان تشکیل می دادند و این تیم زیر نظر کادر فنی مجرب و کار آزموده در مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به میدان رفت.

وی افزود: در ترکیب این تیم لیلا آشتیان به عنوان سرمربی، مریم یقینی به عنوان مربی تیم بانوان هیئت تکواندو قم را برابر حریفان هدایت کردند در حالی که مهدیه ایمنیان، مریم زند، زینب ترابی، فاطمه معصومه نقی پور، نرگس زند، فرشته نعمتی، فائزه آریامهر و مهدیه میرزایی به این رقابت ها اعزام شدند.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: هجدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان دختر در حالی به کار خود پایان داد که با کسب سکوهای اول تا سوم توسط تهران، البرز و گيلان همراه بود و تیم دختران هیئت تکواندو استان قم در میان 29 تیم شرکت کننده در این پیکارها رتبه هجدهم را به دست آورد.

وی بیان داشت: این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط فدراسیون تکواندو کشورمان هجدهمين دوره رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان دختر، در رده كمربند قرمز به بالا به مدت 2 روز در خانه تكواندو برگزار شد و در این دوره از رقابت ها 255 تكواندوكار با یکدیگر پیکار کردند.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم عنوان کرد: شرکت کنندگان در این رقابت ها از استان هاي آذربايجان شرقي،‌ آذربايجان غربي، اردبيل،‌ اصفهان،‌ البرز،‌ ايلام، بوشهر،‌ تهران،‌ توابع تهران، خراسان جنوبي، خراسان شمالي، خراسان رضوي، خوزستان، زنجان، فارس، قزوين، قم، گلستان، گيلان، لرستان، مازندران، مركزي، هرمزگان، همدان، يزد، كردستان، كرمانشاه، كرمان و كهگيلويه و بويراحمد بود که در اوزان دهگانه با يكديگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان این مسابقات تیم هیئت تکواندو تهران با 4 طلا، یک نقره و یک برنز و 75 امتياز به مقام قهرمانی رسید، تیم هیئت تکواندو البرز با 3 طلا، دو نقره و دو برنز و 70 امتياز دوم شد و تیم هیئت تکواندو گيلان با یک طلا و دو نقره و يك برنز و 49 امتياز بر سکوی سوم ایستاد.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: همچنین در اين رده بندي مازندران با يك طلا و 3 برنز و 44 امتياز، قزوين با يك نقره و 2 برتز و 35 امتياز، توابع تهران با 2 نقره و 32 امتياز، اصفهان با يك نقره و 3 برنز و 31 امتياز، آذربايجان شرقي با 3 برتز و 27 امتياز، خراسان رضوي با يك طلا و 23 امتياز و كردستان با يك نقره و 21 امتياز به ترتيب رده هاي چهارم تا دهم را از آن خود كردند.

وی در پایان اظهار داشت: در نهایت اینکه تیم های كرمانشاه، همدان، آذربايجان غربي، مركزي، خوزستان، سمنان، اردبيل، قم، كرمان، گلستان، يزد، خراسان شمالي، لرستان، زنجان، كهگيلويه و بويراحمد،‌هرمزگان، ايلام، بوشهر و فارس به ترتيب در رده هاي يازدهم تا بيست و نهم را به دست آوردند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.