سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه المپیک زمستانی؛

فدراسیون اسکی بی‌سرپرست مانده است

پروسه معرفی سرپرست موقت فدراسیون اسکی آن قدر طولاني شده که امروز و فرداها براي مشخص شدن اين سرپرست طلسمي نشکستني را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از لغو انتخابات فدراسیون اسکی به دلیل غیبت نمایندگان هیات استان‌ها، مقرر شد تا وزارت ورزش و جوانان ظرف مدت دو تا سه روز سرپرستی موقت برای این فدراسیون انتخاب کند اما تا به این لحظه هنوز شاهد چنین انتخابی نبوده‌ایم.

عیسی ساوه شمشکی ريیس سابق فدراسیون اسکی که از حمایت همه جانبه روسای هیات های اسکی کشور برخوردار است یکی از گزینه‌های سرپرستی این فدراسیون بود که با انتخابش به عنوان نماينده وزير در توسعه ورزش زمستاني، احتمالات روي يکي ديگر از گزينه هاي داخلي و آشنا به اسکي کشور معطوف شد.

پیش از این بیشتر احتمالات به سرپرستی عبدی افتخاری بود که اتفاقاً از گزینه های ریاست فدراسیون هم بود.

ظاهراً وزارت که تا اين لحظه عجله‌ای برای معرفی گزینه منتخب خود نداشت طي امروز تا سه شنبه  سرپرست فدراسيون اسکي را مشخص خواهد کرد.

این در حالی است که اسکی کشور در یکی از حساسترین دوران خود به سر می‌برد و المپیک زمستانی در پیش است.

اساسا بسياري از کارشناسان معتقد بودند اقدام عجولانه وزارت براي برگزاري مجمع انتخابي فدراسيون اسکي در اين روزهاي حساس و منتهي به المپيک کار اشتباهي بود.

برنامه‌های اسکی به علت همین بی سرپرستی متوقف شده است. وزارت ورزش باید فکری برای جامعه اسکی کند در این برهه زمانی چنین شوکی به نفع هیچ کس نیست.
فدراسیون اسکی رييس یا حداقل سرپرست می‌خواهد.رييس يا سرپرستي که مسير طي شده در طي اين چند سال اخير را عوض نکند.خوب يا بد اسکس ايران راه دور و درازي را پيموده و بروز هر تغيير  ريسک بزرگي است که مي تواند به ضرر اين ورزش زمستاني جذاب و دوست داشتني باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.