سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می کند؛

اعلام فراخوان مقاله دهمين همايش ملی علمي- پژوهشی خليج فارس

دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس و با هدف گرامیداشت نام و شناخت مزيت‌هاي راهبردی و فرهنگی خليج فارس برگزار می گردد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس، دهمین دوره همایش ملی خلیج فارس با رویکرد علمی-پژوهشی توسط مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی در روزهای 10-12 اردیبهشت ماه 1393، همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار می گردد.

بابک ارسیا سرپرست مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران ضمن اعلام برگزاری موفق نه دوره همایش در این باره گفت: دهمين همايش ملی علمي- پژوهشی خليج فارس به منظور تحقق اهداف فرهنگي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت حفظ تمامیت ارضی و پاسداشت اركان هويتي و نیز شناخت و بررسي ابعاد سياسي، اجتماعي و فرهنگي خليج فارس، برگزار خواهد شد.

دبیر دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس با اشاره به محورها و موضوعات همایش تصریح کرد: این همایش در دهمین دوره برگزاری خود به بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و باستان شناسی، جغرافیایی و محیط زیست، فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس می پردازد و بر این اساس از تمامی علاقه‌مندان، اندیشمندان، دانشجویان و پژوهشگران مطالعات حوزه‌های مرتبط با خلیج‌فارس، دعوت می شود تا مقالات علمی-پژوهشی خود را که حاوی مطالعات و دستاوردهای فرهنگی، علمی، نو و کاربردی است، به دبيرخانه همايش به نشاني www.persiangulf-co.ir   ارسال نمايند تا برايند نهايی و نتايج اين پژوهش ها، ضمن ارائه راه حل هاي مناسب به منظور رفع نگراني هاي موجود فرهنگی، اقتصادی و زيست محيطی، زمینه ساز صلح و توسعه پایدار خلیج فارس و حفظ، پاسداشت و تداوم فرهنگ و تمدن ايرانی در سطح مطلعات دانشجویی گردد.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی اظهار امیدواری کرد تا با بهره گیری از یافته های علمی و فرهنگي همایش موجبات پيشرفت و توسعه پايدار مبتني بر فرهنگ اصيل منطقه خليج فارس فراهم آيد و نيز این همایش، كمكي برای برنامه ريزان كشور باشد.

وی از انتشار مقالات برگزیده در سه بخش مجزا خبر داد و گفت: بخشی از مقالات برگزیده در کتاب دوجلدی مجموعه مقالات همایش خلیج فارس و بخشی دیگر در قالب پوستر به چاپ خواهد رسید. علاوه بر آن تعداد محدودی از این مقالات در شماره های مختلف فصلنامه مطالعات فرهنگی-سیاسی خلیج فارس با توجه به موضوعات مقالات منتشر خواهد شد.

ارسیا همچنین در پایان یادآور شد: در این دوره از همایش، به کلیه ارسال کنندگان مقالات دعوتنامه جهت حضور در همایش و همچنین گواهی نامه ارسال مقاله به همایش اعطا خواهد شد.

خاطرنشان می گردد: مهلت ارسال اصل مقالات 15 اسفندماه سال جاری و اعلام نتایج داوری 30 اسفندماه است و دریافت مقالات و ثبت نام تنها از طریق پايگاه اطلاع رساني همایش خلیج‌فارس امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ملاحظه فراخوان دهمین همایش ملی علمی-فرهنگی خلیج‌فارس و کسب اطلاعات بیشتر به پايگاه هاي اطلاع رساني www.istta.ir و www.persiangulf-co.ir مراجعه و یا با شماره‌های 66491222- 66491136 تماس حاصل نمايند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.