سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل "سایپا" ساوه خبر داد:

توليد يک خودرو جديد در "سايپا" ساوه/ 3 هزار وانت "سايپا 151" به مصر صادر مي‌شود

عموزاده گفت: با راه‌اندازی خطوط تولید جدید ظرفیت تولید شرکت در سال آینده به 600 هزار دستگاه و تعداد اشتغال مستقیم آن به 1000 نفر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حسن عموزاده مدیر عامل شرکت بن رو (سایپا ساوه) در مراسم راه‌اندازی خط تولید وانت پراید اظهار داشت: خودروی سواری S300 با مشارکت شرکت چینی و برپایه پلت‌فرم ژاپنی از تیرماه سال آینده به تولید خواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه سال آینده محصول جدید دیگری در این شرکت تولید خواهد شد، افزود: اگرچه هنوز عرضه‌ی وانت سایپا 151 در داخل کشور آغاز نشده اما اولین محموله‌ی صادراتی این خودرو تا 10 روز آینده به مصر صادر خواهد شد.

 وی با بیان این‌که وانت سایپا 151 وانتی کوچک با کاربری درون شهری است خاطرنشان کرد: ظرفیت حمل بار این خودرو 450 کیلوگرم و مصرف سوخت آن کمتر از شش لیتر است.
 
عموزاده ادامه داد: ظرفیت تولید این خودرو روزانه 80 دستگاه است که به زودی به صد دستگاه افزایش خواهد یافت و کاربری آن نیز در دو حالت اتاق بار و کارگوون تعریف شده است.
 
مدیر عامل شرکت بن ‌رو تصریح کرد: قیمت وانت سایپا 151 با استاندارد آلایندگی یورو 4 حدود 10 درصد کمتر از پراید سواری سایپا X100 است.
عموزاده ادامه داد: قرار‌داد صادرات 3000 دستگاه از این وانت به کشور مصر منعقد شده و به تدریج تولید و صادر خواهد شد.
 
وی گفت: با راه‌اندازی خطوط تولید جدید ظرفیت تولید شرکت در سال آینده به 600 هزار دستگاه و تعداد اشتغال مستقیم آن به 1000 نفر افزایش می‌یابد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا ، خودرو ، عرضه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.