سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

نمایندگان با بودجه امسال بسازند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی معتقد است، تحقق نرخ بیکاری 11 درصدی و تورم 25 درصدی در پایان سال آینده با بودجه 93 ممکن نیست

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید سعید حیدری طیب شفافیت در مشخص کردن منابع درآمدی بودجه را از جمله نقاط قوت لایحه بودجه سال 93 برشمرد و اظهار داشت: لایحه بودجه امسال در مجموع با توجه به وضعیت موجود خوب تدوین شده که البته نیاز به چکش کاریهای بسیاری در کمیسیون تلفیق مجلس دارد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تحقق مبلغ و میزان فروش نفت در بودجه را اطمینان بخش ندانست و اظهار داشت: فروش روزانه یک میلیون و 300 هزار بشکه نفت شاید متناسب با نیاز بازار جهانی نباشد و بهتر بود این میزان کمتر در نظر گرفته می شد تا تحقق آن نیز با اطمینان بیشتری صورت می گرفت.

حیدری طیب همچنین مبلغ پیشنهادی 100 دلار برای هر بشکه نفت را بالا دانست و معتقد است: به منظور اطمینان هرچه بیشتر از تحقق ذرآمدها، این مبلغ باید کمی پایین تر در نظر گرفته می شد.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معتقدم تحقق تورم 25 درصدی و نیز بیکاری 11 درصدی در پایان سال آیندهبا این وضعیت بودجه امکان پذیر نیست اما نا امید هم نیستیم.

حیدری طیب با بیان اینکه در بخش عمرانی بودجه امسال برای طرح های با پیشرفت بالا اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شده کهاین مسئله موجب اعتراض نمایندگان برخی استانهاشده،اظهار داشت: این نوع تقسیم بندی که به پروژه های با درصد پیشرفت بالا بودجه مناسبی اختصاص داده شود موجب می شود که پروژه های که درصد پیشرفت آنها کمتر است اعتبار مناسب را دریافت نکنند که همین امر موجب اعتراض برخی نمایندگان شده است.

وی در خصوص اعتبار اختصاص داده شده در بودجه امسال به پروژه هایاستان کرمانشاه نیزاظهار داشت: وضعیت بودجه مهار آبهای مرزی استان بد نیست، اما در برخی پروژه های دیگر مانند راه آهن  از رشد مناسبی برخوردار نبوده که سعی می کنیم در کمیسیون تلفیق بودجه این مسئله را پیگیری کنیم.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان باید با بودجه امسال بسازند و بهتر است اعتراضات خود را به بودجه از طریق پیشنهاد به دولت و یا طرح در کمیسیون تلفیق اعلام کنند/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.