سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

استاندار چهارمحال و بختیاری: احیای ستاد تسهیل سرمایه گذاری در این استان

استاندار چهارمحال و بختیاری احیای ستاد تسهیل سرمایه گذاری در این استان را مورد تاکید قرار داد.

قاسم سلیمانی گفت: برای افزایش سرمایه گذاری، رفع مشکلات صنایع و معادن و ارتقای تولید باید ستاد تسهیل سرمایه گذاری در استان چهارمحال و بختیاری احیاء و فعال شود.
وی، کوتاه شدن کاغذ بازی اداری در راستای شتاب بخشی به رونق سرمایه گذاری و تولید را ضروری دانست و افزود: مراحل اداری پیش زمینه ایجاد اشتغال برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان باید کوتاه شود.
سلیمانی افزود: در صورت تصویب اعضای کارگروه اشتغال استان چهارمحال و بختیاری، ستاد تسهیل سرمایه گذاری به عنوان کمیته زیر مجموعه این کارگروه فعالیت خود را از سر می گیرد.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هم اکنون ضعف تعامل و ناهماهنگی بین بخش خصوصی و دولتی مشهود است.
سید سعید زمانیان افزود: احیای ستاد تسهیل، بهبود فضای کسب و کار را در استان چهارمحال و بختیاری به دنبال دارد.
وی، محدودیت در پرداخت تسهیلات بانکی برای طرح های تولیدی را از مهم ترین مشکلات تولید کنندگان دانست و گفت: دولت باید با تفویض اختیار به استانداران در این زمینه، مشکلات تولید کنندگان را با بانک های عامل رفع کند.
زمانیان، وجود تولیدات با کیفیت و متنوع در کارگاه ها و کارخانه های استان چهارمحال و بختیاری را فرصت مناسبی برای ارتقاء وضعیت تولید دانست و گفت: با وجود تولیدات کیفی در این استان، دستگاه های اجرایی باید اقلام مورد نیاز خود را از تولیدات داخل استان تامین کنند.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی شدن مصوبات و تصمیمات شورای گفتگو، نقش مهمی در زمینه کاهش مشکلات بخش صنعت، معدن و تجارت و همچنین ارتقای بخش تولید دارد./ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.