سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

95 درصد اسناد شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه آماده شده است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی: 95 درصد اسناد تک‌برگی شش‌دانگ شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه آماده شده است.

صابر پرنیان در گفت‌و‌گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: رفع معارضین شهرک و اتصال فاز توسعه آن به قسمت اصلی و نیز راه دسترسی به جاده شهید کلانتری از مهم‌ترین اهداف شرکت برای توسعه این شهرک صنعتی است.

وی ابراز داشت: وجود معارضان در محل تلاقی شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه با فاز توسعه آن عمده مشکل پیشرو در این شهرک صنعتی محسوب می‌شود.

پرنیان بر لزوم ایجاد خانه بهداشت در شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه تاکید کرد و یادآور شد: این شرکت آمادگی واگذاری رایگان زمین به اداره بهداشت برای ایجاد مرکز بهداشتی و درمانی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: اداره شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه به شرکت خدماتی واگذار شده و شرکت‌های خدماتی پشتوانه مصوبه مجلس شورای اسلامی را دارند و با توجه به قدرت قانونی خود می‌توانند مطالبات واحدهای صنعتی را پیگیری کنند.

پرنیان عنوان کرد: از سال 85 گاز این شهرک صنعتی تأمین شده و در قسمت توسعه این شهرک به دلیل وجود نقص‌هایی در شبکه انتقال، امکان اتصال گاز وجود نداشت ولی با اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر و اصلاح شبکه انتقال در صورت تأیید شرکت گاز حداکثر ظرف مدت 15 روز واحدهای تولیدی مستقر در فاز توسعه این شهرک نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی متذکر شد: برای تأمین ایمنی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی ارومیه 2 در نظر داریم نسبت به تهیه و استقرار خودروی آتش‌نشانی در ساختمان آتش‌نشانی احداث شده اقدام کرده و در اختیار شرکت خدماتی قرار دهیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: 95 درصد اسناد تک برگی شش دانگ شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه آماده شده و به زودی تحویل صنعتگران این شهرک صنعتی خواهد شد.

پرنیان اعلام کرد: امسال سیاست کاری شرکت، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه‌اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید است.

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی می‌توانند نقش ممتاز و بارزی در راستای رشد و پیشرفت اقتصادی داشته باشد، اذعان داشت: باید با تلاش‌ها و پیگیری‌های ویژه سعی کنیم تا استان را به شأن و منزلت واقعی خود از لحاظ صنعتی‌سازی برسانیم./ش

برچسب ها: شهرک ، اسناد ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.